Największa sieć hotelarska na świecie sponsorem Hotel Trends Poland&CEE 2016

Marriott International, największa sieć hotelowa na świecie, została Złotym Sponsorem konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 28-29 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Marriott po niedawnym przejęciu firmy Starwood to największa spółka hotelarska na świecie z 5,7 tys. obiektami i ponad 1,1 mln pokojami pod 30 markami, takimi jak: Bulgari Hotels & Resorts, The Ritz-Carlton, The Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, EDITION, JW Marriott, The Luxury Collection, Marriott Hotels, Westin, Le Méridien, Renaissance Hotels, Sheraton, Delta Hotels by Marriott, Marriott Executive Apartments, Marriott Vacation Club, Autograph Collection Hotels, Tribute Portfolio, Design Hotels, Gaylord Hotels, Courtyard, Four Points by Sheraton, SpringHill Suites, Fairfield Inn & Suites, Residence Inn, TownePlace Suites, AC Hotels by Marriott, Aloft, Element, Moxy Hotels, and Protea Hotels by Marriott. Organizatorami konferencji Hotel Trends Poland&CEE są „Hotelarz” i Horwath HTL. Hotel Trends Poland & CEE to największe w Europie Środkowo-Wschodniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej. Gromadzi w jednym miejscu właścicieli, inwestorów i kadrę managerską hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Podczas pierwszego dnia konferencji czołowi przedstawiciele polskiej i europejskiej branży hotelarskiej dyskutować będą m.in. o kierunkach zmian w globalnym hotelarstwie i ich wpływie na polski rynek, boomie inwestycyjnym i cyklu koniunkturalnym w polskim hotelarstwie, efektywnej sprzedaży usług i sposobach maksymalizacji przychodów, trendach w projektowaniu hoteli oraz zasadach zarządzania pracownikami z generacji Y. Drugiego dnia odbędą się trzy równolegle sesje tematyczne poświęcone nowym technologiom w hotelarstwie, zmianom w marketingu hotelarskim oraz architekturze i designowi. Sponsorami Strategicznymi konferencji są Grupy Hotelowa Orbis i Samsung Electronics, lider na rynku elektroniki użytkowej oraz rozwiązań i urządzeń mobilnych. Patronat nad imprezą objęli: Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Polska Organizacja Turystyczna – rządowa agencja działająca na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej w kraju i za granicą oraz HOTREC – Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *