Hotele i konferencje dla biznesu

Od kilku, a nawet kilkunastu lat, powiększa się u nas grono osób, które jest przekonane, że na tzw. turystyce biznesowej można sporo zarobić. Zresztą specyfika tej dość swoistej gałęzi (no, może gałązki) gospodarczej polega również na tym, że bogacą się na niej różne grupy: właściciele hoteli, organizatorzy konferencji i szkoleń, branża gastronomiczna, firmy transportowe. Trochę grosza wpada też do państwowej kasy.

Źródło: PARKIET(2007-10-30) str.: A1

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *