Pracownicy Louvre Hotels Group dobroczynnie   ESG

Ponad 240 pracowników z 14 polskich hoteli Golden Tulip, Campanile i Premiere Class wzięło udział w tegorocznej edycji kampanii charytatywnej „Szlacheta Paczka”, największej świątecznej akcji społecznej w Polsce. W tym roku przedstawiciele Grupy działali przede wszystkim lokalnie, pomagając czterem rodzinom w różnych częściach kraju.


Niesiona przez nich pomoc miała bardzo szeroki i różnorodny charakter - „szlachetne paczki” od Louvre Hotels Group zawierały produkty spożywcze, ubrania, artykuły higieniczne i kosmetyczne, sprzęty gospodarstwa domowego, zabawki i narzędzia.

Udział w kolejnej już edycji „Szlachetnej Paczki" w którą łącznie w 2017 r. zaangażowało się ponad 105 tys. darczyńców, niosąc pomoc blisko 20 tys. rodzin w potrzebie, to działanie spójne z filozofią Grupy. LHG co roku wspiera akcje charytatywne w okresie zimowym, dołączając tę tradycję do szeregu innych aktywności społecznych promowanych wśród pracowników, takich jak m.in. wspólne charytatywne imprezy biegowe.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *