Tapeta w hotelu

Każdy hotelarz, tworząc swój biznes, ma na względzie ekonomię inwestycji, jej estetykę oraz jakość i długość użytkowania. Wszystkie te cele są nakierowane na gościa, który ma czuć się w hotelu komfortowo i bezpiecznie. Duży swój udział ma w tym wszystkim wyposażenie i wykończenie hotelu, w tym użyte materiały. A ściany zajmują największą powierzchnię w każdym obiekcie.



Oprócz stałego wyposażenia główną rolę w aranżacji wnętrz pokoi hotelowych odgrywają materiały do aranżacji i dekoracji wnętrz. To tapety, wykładziny, materiały obiciowe i tkaniny lekkie mają bezpośredni wpływ na estetykę oraz komfort użytkowania pomieszczeń. Są też elementem, który ma znaczenie, jeśli chodzi o odczucia osób przebywających we wnętrzu. Dobrze dobrane kolory, faktury i wzory tapet oraz tkanin sprawią, że goście przebywający w pokoju hotelowym będą się czuć zrelaksowani i odprężeni. Źle dobrane mogą wprowadzić dyskomfort, a nawet niepokój. Mogą podnieść prestiż miejsca bądź go obniżyć.

Tapeta na straży czystości

Przez wiele lat tapeta nie miała najlepszego PR na rynku hotelarskim, czego efektem jest zakorzenione w świadomości wielu osób skojarzenie z papierem na ścianie, który szybko niszczy się i brudzi. Nic bardziej mylnego, jeżeli mówimy o tapetach obiektowych, którymi są najczęściej winylowe okładziny o podwyższonej odporności. To ważne rozróżnienie produktowe, ponieważ tapety kierowane na rynek kontraktowy mają zwykle wyższe parametry użytkowo-eksploatacyjne niż te na rynek indywidualny. Co to oznacza dla hotelarza? Przede wszystkim to, że ściany pokryte tapetą obiektową są odporne na brudzenie, szorowanie, zarysowania, uderzanie oraz utrzymują mikropęknięcia ścian. Niektóre z tapet obiektowych są również bakteriostatyczne. Tapety, w przeciwieństwie do farb, dają dużą ochronę ś [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *