I międzynarodowa konferencja Arosha

2 marca w Airport Hotel Okęcie przedstawiciele marki Arosha oraz firmy Nova Group zaprezentowali autorski program modelowania sylwetki, walki z cellulitem oraz podsumowali siedem lat obecności na polskim rynku. Podczas konferencji marki „Cellulit – skuteczna terapia w salonie kosmetycznym” przedstawione zostały m.in. terapie zabiegowe, nowości produktowe, studium przypadków oraz nowy koncept biznesowy Arosha. Antonio Colpani, założyciel marki Arosha, opowiedział o jej genezie oraz największych sukcesach, a Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny Nova Group, i Marlena Skóra, opiekun marki Arosha w Polsce, podsumowali siedem lat obecności marki na polskim rynku. Po części oficjalnej z serią wykładów dotyczących problematyki cellulitu, odbył się wieczorny bankiet, na którym uczestnicy hucznie świętowali siedmiolecie marki Arosha w Polsce

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *