Brutalistyczny charakter Vienna House Mokotów

Na hotelowej mapie Warszawy i biznesowej dzielnicy Mokotów pojawił się nowy biznesowo-lifestyle’owy hotel Vienna House ze 164 pokojami. Wysublimowany design, tętniące życiem lobby, farmerski koncept kulinarny i dbałość o doświadczenia gości to cechy, którymi chce się na niej wyróżnić. To szósty hotel sieci Vienna House w Polsce.



Vienna House Mokotów chce projektować doświadczenia gości poprzez oryginalny design i tworzenie domowej atmosfery. – Vienna House Mokotow Warsaw jest nietypowym hotelem biznesowym, gdzie będzie można się zrelaksować i naładować akumulatory z dala od tętniącego życiem centrum miasta – tłumaczy Marta Karteczka, dyrektor generalna hotelu. – Lobby jest jak salon w domu, gdzie można usiąść i porozmawiać lub popracować. Restauracja to przyjazna przestrzeń pełna bujnej roślinności z zacisznym tarasem, a łazienki w pokojach tworzą małe strefy spa .

Cały hotel został zaprojektowany z myślą o unikatowych doświadczeniach i komforcie gości oraz z dbałością o każdy detal. Inwestorem hotelu jest firma Garvest Real Estate z Poznania, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia JEMS Architekci, znana z oryginalnych projektów, jak np. hotel Renaissance w Warszawie. Wystrój wnętrz to efekt współpracy inwestora, projektantki Agaty Pleśniarowicz oraz Vienna House. Vienna House Mokotów to siedmiokondygnacyjny budynek skonstruowany z powtarzalnych betonowych ram, nawiązujący do historii przemysłowej dzielnicy Służewiec.

Wyróżnia się spośród okolicznej biurowej zabudowy swoim brutalistycznym charakterem. Betonowe i stalowe elementy tworzące industrialny wystrój łączą się z ocieplającą wnętrza bujną zielenią oraz dużymi oknami od podłogi do sufitu. Nie brakuje unikatowych perełek w skali europejskiej, takich jak lampy z kolekcji Gras, wiszące żyrandole DCW editions In The Tube Solar 6, sofa Fogia Tiki czy krzesła Fermob z kolekcji Luxembourgh, będące reinterpretacją modelu z 1923 roku.

W lobby znajdują się dwa stoły do samodzielnego zameldowania i pracy, 11 kameralnych miejsc spotkań ze stolikiem kawowym i fotelami oraz bar połączony z recepcją. Lobby naturalnie łączy się ze strefą konferencyjną oraz restauracją Greenhouse. Wszystkie 164 pokoje zostały wyposażone m.in. w Smart TV z inteligentnym systemem sterowania oraz szeroką ofertą kanałów, w tym HBO. W pokojach superior znajdują się designerskie przelewowe ekspresy do kawy, a w łazience – wanna. Dla gości biznesowych przygotowano strefę konferencyjną, która łączy się z lobby. 180 m kw. powierzchni podzielone zostało na trzy sale z możliwością łączenia oraz boardroom. Goście mogą również korzystać z 50 miejsc w parkingu podziemnym. Restauracja Greenhouse jest „zielona” nie tylko z nazwy.

Menu opiera się na świeżych produktach od lokalnych producentów – zarówno jeżeli chodzi o roślinne, jak i mięsne specjały. Wołowina pochodzi od lokalnego farmera, leżakuje w specjalnej lodówce, a następnie jest grillowana w temperaturze 800 stopni. W menu lunchowym restauracja Greenhouse postawiła na modne bowle. Każdego dnia szef kuchni proponuje inny zestaw oparty na zbożach i świeżych warzywach. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *