Najważniejsze forum o inwestycjach hotelarskich

Ponad 350 uczestników, pięć dyskusji panelowych, 40 panelistów z Polski i zagranicy, ponad 30 sponsorów – to liczby opisujące trzecią edycję organizowanej przez „Hotelarza” konferencji HIT – Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbyła się 30 maja w hotelu Renaissance Airport w Warszawie. Patronem merytorycznym konferencji była agencja doradcza CBRE, sponsorami strategicznymi Polski Holding Hotelowy i Samsung, a platynowymi Marriott, Hilton i UPC.



HIT – Hotel Investment Trends Poland & CEE to największa konferencja poświęcona inwestycjom hotelarskim w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Spotykają się na niej inwestorzy planujący budowę nowych obiektów, właściciele hoteli, top managerowie polskich i międzynarodowych sieci oraz operatorów hotelarskich, przedstawiciele firm deweloperskich funduszy inwestycyjnych, banków, architekci oraz dostawcy najlepszych produktów i usług dla branży hotelarskiej. Konferencję otworzyły dwa wystąpienia eksperckie. Mikołaj Wild, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury, przedstawiał perspektywy i szanse dla branży hotelarskiej związane z tą największą inwestycją infrastrukturalną w naszym regionie Europy. Martin Thom, senior director na rynek Niemiec i Europy Środkowo- -Wschodniej w CBRE Hotels, omówił sytuację na rynku hotelowym w regionie pod kątem osiąganych wyników i perspektyw rozwoju w poszczególnych krajach i głównych miastach. Zwrócił uwagę na rosnący udział transakcji hotelowych w całym rynku transakcji nieruchomościowych Europy Środkowo-Wschodniej. W 2018 r. wyniosły one ponad 13 mld euro, podczas gdy dziesięć lat temu niespełna 10 mld. Przedstawił też największe transakcje ostatniej dekady (najdrożej sprzedanymi hotelami były InterContinental i Mandarin Oriental w Pradze po ok. 600 tys. euro za pokój, a w Polsce Sheraton Kraków po 300 tys. euro za pokój). RevPAR na warszawskim rynku wynosi ok. 57 euro, podobnie jak w Bukareszcie, pozostając daleko w tyle za Pragą (71 euro) i Budapesztem (68 euro).

W pierwszym panelu „Potencjał i wy [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Jabłońska, Piotr Stawiński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *