Oni wiedzą najlepiej, jak zadbać o gości

Cały dzień obłaskawiali natręt­nych klientów hoteli, wsłuchiwali się w narzekania wybrednych gości restauracji i nakrywali im do stołu. Tak walczyli wczoraj w Ustce uczniowie pomorskich szkół o tytuł najlepszego hotelarza w naszym województwie. Muszą być ładnie ubrani, mili, uprzej­mi i jak najlepiej traktować nawet najbardziej wybrednych gości. Dwudzie­stu najlepszych uczniów z dziesięciu pomorskich szkół hotelarskich (z Kwidzyna, Malborka, Gdańska, Sopotu, Gdyni, Lęborka, Władysławo­wa i Słupska) walczyło wczo­raj o tytuł wojewódzkiego mi­strza wiedzy hotelarskiej. Młodzi hotelarze musieli m.in. zaprezentować się przed publicznością, napisać test z wiedzy hotelarskiej. Najciekawszą częścią była ry­walizacja w prawdziwym ho­telu. W salach usteckiego ho­telu Royal Baltic uczniowie musieli nakryć stół do posił­ku, jak najlepiej obsłużyć nie­miłych klientów restauracji oraz poradzić sobie z trudny­mi gośćmi hotelowymi.

Źródło: GŁOS POMORZA - SŁUPSK (2009-03-11) str.: 1

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *