Jeszcze 10 lat temu sieci hotelowe miały po kilka marek - teraz mają ich po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i co roku tworzą nowe: dla millenialsów, soft brandy, marki skupiające hotele niezależne, marki aparthotelowe itd. Po co? Czy w celu zaspokojenia coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb gości? Przyciągnięcia inwestorów? A może osiągnięcia efektu skali i przeciwstawienia się z jednej strony OTA’s, a z drugiej rynkowi najmu krótkoterminowego mieszkań? Czy masowe tworzenie nowych marek nie rozmywa ich tożsamości?
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/HT2019_LIN_panel_liderow-1024x537.png)
O tym dyskutować będziemy w gronie wybitnych przedstawicieli branży z całej Europy w panelu otwierającym konferencję HT - Hotel Trends Poland&CEE, 25 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.
W panelu moderowanym przez Owena Pritcharda, Executive Director, Head of Advisory Services EMEA, CBRE udział wezmą:
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/Jaime.jpg)
Jaime Buxó Clos, Szef rozwoju, Barceló Hotels & Resorts
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/Clavie.jpg)
Gilles Clavie, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Orbis SA
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/Cristescu.jpg)
Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/Geels.jpg)
Willemijn Geels, Vice President Development Europe, InterContinental Hotels Group (IHG®)
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/James.jpg)
Mark James, Starszy Dyrektor, Collections Brands, Marriott International Europe
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/10/Lackner.jpg)
Andreas Lackner, Area Vice President Brand Management, Full Service Brands, EMEA Hilton
Organizowana przez wydawcę "Hotelarza" pod merytorycznym patronatem CBRE konferencja będzie już siódmą edycją Hotel Trends Poland & CEE, największego w Europie Środkowo-Wschodniej forum dla top Management branży hotelarskiej, gromadzącego w jednym miejscu kilkuset najważniejszych decydentów branży w regionie.
Uczestnikami wydarzenia są właściciele, inwestorzy i kadra managerska hoteli, prezesi i członkowie zarządów spółek hotelarskich, przedstawiciele globalnych i polskich sieci hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architekci, projektanci oraz najwięksi dostawcy produktów i usług dla hotelarstwa.
Dwudniowej konferencji towarzyszy także wieczorna gala, na której ogłoszeni zostaną zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej Hotelarz Roku 2019.
Szczegóły na www.hotel-trends.pl
Komentarze