Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia Centrum

Hotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią proekologicznej strategii marki Mercure, realizującej zasady odpowiedzialnego hotelarstwa.

Nowe karty zostały wykonane ze specjalnej odmiany bambusa. Poza elementami, których nie można na obecnym etapie technologii wykluczyć – czyli chip – są one całkowicie biodegradowalne. Przy ich produkcji zrezygnowano także z zastosowania lakieru na powierzchni, uwypuklając naturalną strukturę i zapach drewna.

Nasz hotel wdraża działania przyjazne dla środowiska w ramach projektu Planet 21 Grupy Accor. Są to zarówno globalne rozwiązania, jak i drobne szczegóły – każdy z nich jest równie ważny i może motywować naszych gości do zmian w swoim otoczeniu – podkreśla Michał Woźnicki, room division manager w Mercure Gdynia Centrum. –Karta do pokoju pozornie może być niezauważalnym akcentem, jednak budowanie zainteresowania gości naszą marką już od samych podstaw jest dla nas niezwykle istotne. Sprawia, że poprzez wizytę u nas, partycypują w przemianie i wraz z nami jej dokonują.

Inicjatywa nawiązuje również do zobowiązań Grupy, zgodnie z którymi przed końcem 2022 roku, Accor wyeliminuje wszystkie plastikowe produkty jednorazowego użytku w ponad 5 tys. hotelach w 110 krajach na całym świecie.

Hotel Mercure Gdynia Centrum na co dzień angażuje się w inicjatywy ważne dla regionu, jak np. biegi charytatywne. Zgodnie z mottem marki Mercure „Locally inspired”, dba również, aby produkty, z których przygotowywane są potrawy w hotelach, były jak najbardziej naturalne i pochodziły od lokalnych dostawców. W ramach wspólnej inicjatywy Accor, Mercure Gdynia Centrum jest także współwłaścicielem uli w trójmiejskiej pasiece, dzięki czemu oferuje gościom najlepszej jakości naturalne, świeże miody. Łącząc różne elementy swojej działalności, hotel zorganizował niedawno wydarzenie Local Days zgodnie z programem marki Discover Local. Goście mieli szansę spotkać lokalnych rzemieślników i dostawców, z którymi na co dzień współpracuje hotel.

Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu. Lokalność pojawia się również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązują do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują się akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *