Cegiełka dla hoteli od Harmony Hotels   KORONAWIRUS

Branża turystyczna staje w obliczu kryzysu o globalnym rozmiarze, większego niż wszystko, co znaliśmy do tej pory. Hotelarstwo to branża gospodarki niezwykle wrażliwa na takie sytuacje. Znajdujemy się w ogromnym kryzysie. Z tak dramatyczną sytuacją spotykamy się po raz pierwszy w życiu. Skala negatywnego wpływu pandemii koronawirusa jest niebywała - piszą organizatorzy akcji.

Branża turystyczna w jednej chwili po prostu zatrzymała się, wiemy że konsekwencje będą druzgocące.

Hotelarstwo nigdy nie będzie już takie jak przed koronawirusem. Czas ograniczonej, niestety do zera sprzedaży, powinno wykorzystać się na dostosowanie hoteli i ich obsługi do nowych oczekiwań gości, również w zakresie dbałości o ich bezpieczeństwo w obliczu nowych zagrożeń.

"Powinniśmy również uświadamiać naszych gości, że ta sytuacja kryzysowa przełożyć się może w nieodległej perspektywie czasu na znaczne pogorszenie się oferty turystycznej w Polsce, niestety nie wszystkie hotele dadzą rady przetrwać tego kryzysu, wiele obiektów zniknie z hotelarskiej mamy Polski. " - pisze Elżbieta Lendo, prezes Harmony Polish Hotels.

Fundacja proponuje teraz możliwość zakupu cegiełek dla hoteli, które Goście, jak tradycyjne vouchery, będą mogli wykorzystać w przyszłym roku, a w ramach cegiełki za 100 zł, gość otrzymuje do wykorzystania dodatkowe 20 zł.

Dziś rozpoczęto akcję wśród Harmony Polish Hotels, ale organizatorzy zachęcają do włączenia się do niej z wykorzystaniem uspójnionego przekazu wszystkie polskie hotele.

Każdy z hoteli może sprzedawać cegiełki (vouchery) we własny zakresie,  do wykorzystania  we własnym obiekcie, w ramach akcji #ratujmypolskiehotele


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *