„Sztuka Przetrwania i Nowego Otwarcia” – MADE FOR Restaurant 2020 już 12 maja

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii MADE FOR Restaurant, odbywająca się 12 maja tego roku w formule on-line, to odpowiedź na pytania, jak przezwyciężyć kryzys oraz jak bezpiecznie i efektywnie zacząć działać po nowym otwarciu. Program konferencji to holistyczne kompendium wiedzy o „sztuce przetrwania” i przygotowaniu do nowego, oby lepszego jutra.

Eksperci wraz z restauratorami, z kraju i zagranicy, przeanalizują obecną sytuację ekonomiczno-gospodarczą, podpowiedzą z jakiej pomocy i jakich rozwiązań warto skorzystać, a także postarają się przewidzieć, w jaki sposób obecny kryzys zmieni cały biznes restauracyjny - od relacji z gośćmi, poprzez współpracę z pracownikami i podwykonawcami, aż do samego funkcjonowania lokali gastronomicznych. Zadamy sobie też pytanie, jak zmienić kryzys, w jakim znalazła się światowa gastronomia, w szansę na nowe otwarcie w branży HORECA. W programie znalazły się, między innymi tematy związane z tarczą antykryzysową i pomocą samorządową, target audience, zwiększającym swoje znaczenie delivery, kwestiami współpracy z dostawcami, prawem pracy, a także sztuką utrzymania motywacji i zarządzania zespołem w kryzysie. Zobaczymy, jak wygląda sytuacja w branży za granicą i jak tam przygotowują się do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

Konferencja rozpocznie się od bloku tematów dotyczących gospodarki (krajowej i światowej) i biznesu. Analizy sytuacji makroekonomicznej oraz próby napisania prawdopodobnego scenariusza dla małych i średnich przedsiębiorstw podejmą się ekonomistki: Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego), dr Małgorzata Starczewska - Krzysztoszek (Uniwersytet Warszawski) wraz z Marcinem Mączyńskim (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego) i Krzysztofem Maciejewskim (Warsaw Business Journal). O zarządzaniu finansami w kryzysie opowie Błażej Podgórski (Akademia Leona Koźmińskiego) a odpowiedzi na pytania dotyczące target audience i budowania relacji z nowym gościem restauracyjnym udzielą stratedzy biznesu  Patrycja Otachel i Paweł Kałużny.

W bloku tematów związanych z rynkiem HORECA swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek), Malka Kafka (Tel Aviv Urban Food), Maciej Nowaczyk (Mamma Manousch, La Maddalena), Hanna Wencka (Aviko), Tomasz Czudowski (AleWino, Restauracja Forty) i Ola Lazar (FoodForward).

W kwestiach związanych z prawem pracy wypowie się Piotr Wojciechowski (Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski), a w kwestiach zarządzania najmem i nieruchomościami uczestnikom Konferencji doradzą: Edyta Duchnowska (Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji), Adrian Łukaszewicz (Akademia Leona Koźmińskiego), i John Gabrovic (Stacja Food Hall).

Nad tym, jak powinien zachowywać się lider w czasie kryzysu i jak od teraz budować relacje z pracownikami, aby pozostali lojalni zastanowią się: Radosław Ścibek (Akademia Leona Koźmińskiego), Daniel Pawełek (Ferment Group), Basia Ritz (Ritz Restaurant) i Radosław Fronc (Grupa MSHG).

O tym, jak rynek HORECA widzą i jak go wspierają dostawcy produktów i usług dla branży opowiedzą: Marcin Dera (Transgourmet, Selgros Cash&Carry), Piotr Bolczak (Żywiec Zdrój), Katarzyna Noga (Zakłady Tłuszczowe Kruszwica), Emilia Pożarowszczyk (Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek).

Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej dla Gastronomii nie zabraknie również głosów z zagranicy i spojrzenia na sytuację związaną z epidemią COVID-19 z ich perspektywy. Wirtualnie odwiedzimy: Chiny Małgorzata Modlińska i Joanna Boczek (Pierogi Ladies 2:0), Wielką Brytanię Arkadiusz Bober, Rosję –  Vladimir Mukhin (moskiewski White Rabbit), Danię - Piotr Ciemny, (Alchemist), Francję – Andrea Petrini (oprócz Francji, opisze też sytuację we Włoszech i w Hiszpanii) i Słowenię – Ana Roš (Hiša Franko). Sytuację w Polsce podsumuje dziennikarka Małgorzata Minta.

Dla restauratorów, firm cateringowych i ich pracowników, właścicieli kawiarni oraz mediów udział jest BEZPŁATNY po wcześniejszej rejestracji.

Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej są Transgourmet, Selgros Cash&Carry. Organizator: FOR Solutions


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *