Przepraszam, czy ktoś mógłby wynieść łóżko?

Podczas gdy pobyt niektórych gości w hotelu pozostaje niemal niezauważalny inni swoimi niecodziennymi zachciankami wprawiają personel w osłupienie: począwszy od próśb o zatrzymanie deszczu skończywszy na usunięciu łóżka z pokoju.  Australijski serwis rezerwacyjny  lastminute.com.au opublikował listę  najbardziej zabawnych i dziwnych żądań klientów hoteli,  wśród których znalazły się między innymi takie, jak wyszorowanie łazienki octem czy usunięcie z pokoju łóżka, tak by gość mógł spać na podłodze.  "Zdarzyło się nawet, że znudzony pogodą turysta zasugerował obsłudze, aby zaaranżowali jej zmianę" powiedziała Mia Carter - rzeczniczka lastminute.com. au. "Inny z kolei rozpaczliwie próbował zablokować dostęp słońca każąc pracownikom hotelu pozaklejać okna taśmą"  - dodała. Niezadowolenie klientów  z powodu niezidentyfikowanych hałasów kończące się przenoszeniem z pokoju do pokoju to również dość pospolita historia. Jeden z gości australijskich hoteli zdziwił się, kiedy wyszło na jaw,  że "nieznośny hałas" dochodzi z jego własnej walizki a nie jak podejrzewał – z klimatyzatora.  Powodem uprzykrzającego pobyt dźwięku okazała się… jego włączona elektryczna szczoteczka do zębów. Wśród  próśb o pożyczenie butów, czy samochodu  na liście nietypowych żądań znalazły się nawet propozycje matrymonialne.


Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *