Accor potwierdza 5-gwiazdkowego Mövenpicka w Zakopanem. W condo

Accor oficjalnie podpisał z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie 5-gwiazdkowym hotelem Mövenpick Zakopane Imperial ze 142 pokojami. Historyczny obiekt przejdzie rozbudowę, aby przyjąć gości w pierwszej połowie 2023 r. Pokoje sprzedawane są w systemie condo z 7 proc. zwrotu rocznie przez 20 lat.



O tej inwestycji informowaliśmy w lipcowym „Hotelarzu”. 15 pokoi ulokowanych zostanie w odrestaurowanym zabytkowym obiekcie z lat 20., a pozostałe w nowej części, która powstanie w miejscu przeznaczonej do wyburzenia dobudówki z lat 70. Hotel zaoferuje restaurację, bar, sale konferencyjne, basen, SPA, a także podziemny parking. Za projekt odpowiada pracownia Karpiel Steindel Architektura z Zakopanego, a za wnętrza AB Concept Design z Krakowa. To drugi, po projekcie franczyzowym Mövenpick Kołobrzeg, obiekt szwajcarskiej marki z portfolio Accor, zaplanowany w Polsce. – Marka Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem, jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium.

Marka świetnie sprawdza się również w typowo miejskich lokalizacjach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor. Artur Kozieja otworzył wcześniej hotele Metropolo by Golden Tulip w Krakowie i Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Jeleniej Góry, a obecnie prowadzi też inwestycję w Radisson Blu Resort w Ostródzie oraz planuje kompleks Karkonosze Spring w pobliżu Sosnówki, 5-gwiazdkowy hotel Sanssouci w Karpaczu oraz Campanile na Żeraniu w Warszawie. – Zakopiański Imperial to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej – wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – podkreśla Artur Kozieja.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *