W jaki sposób technologia pomoże branży hotelarskiej zaadaptować się do postpandemicznych warunków?

Technologia odgrywa kluczową rolę w czasie zmian, ale także może pomóc hotelom w przystosowaniu się do postpandemicznej rzeczywistości. Kwestia ta była głównym tematem dyskusji panelowej będącej elementem inicjatywy Sabre Campus. Liderzy branży hotelarskiej rozmawiali na temat tego, jak dopasować różne rozwiązania technologiczne do zmieniających się realiów Normy i wzorce znane w branży hotelarskiej przed wybuchem pandemii COVID-19, nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości. Pojawiają się natomiast nowe, ale nie są one jeszcze do końca rozpoznane i nie wszyscy zdążyli się do nich dostosować. Dane, którymi obecnie dysponują firmy z sektora hotelarskiego, nie pozwalają jeszcze na dokładne prognozowanie ich przyszłości. Technologia będzie odgrywać ważną rolę w odbudowie i umożliwi hotelarzom dostosowanie się do postpandemicznych warunków oraz przyczyni się do personalizacji podróży. – W zeszłym roku mogliśmy zauważyć prawdziwy wpływ potencjału technologii i innowacji na branżę hotelarsko-turystyczną. Wszyscy doświadczyliśmy tego w trakcie podróżowania. Technologia zmieniła zarówno doświadczenia podczas podróży, jak i sposób obsługi turystów – powiedział Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający Sabre Polska. Trzeba na nowo zastanowić się nad swoją grupą docelową Wraz z rozprzestrzenianiem się COVID-19 rynek turystyczny stał się znacznie mniejszy, a działalność w tym sektorze drastycznie osłabła. W związku z tym firmy zostały zmuszone do podjęcia szybkich decyzji, których celem było utrzymanie bieżącej kondycji finansowej. Hotelarze musieli pracować nad alokacją ograniczonych zasobów w celu wsparcia podstawowych strategii biznesowych, takich jak optymalizacja kanałów. Firmy technologiczne podjęły natomiast ważne kroki, aby jak najlepiej wspierać swoich klientów. Podczas pandemii branża hotelarska została zmuszona do tego, aby na nowo zastanowić nad swoją grupą docelową i nad tym, jaki rodzaj doświadczeń chce zaoferować klientom. W tej kwestii technologia [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *