Nowy „Hotelarz” z dodatkiem „ABC Inwestycji Hotelowych 2021/2022”   "HOTELARZ"

Do najnowszego wydania „Hotelarza” dołączana jest nasza coroczna publikacja „ABC Inwestycji Hotelarskich 2021/2022. Buduj Hotel”. Łącznie na ponad 90 stronach magazynu i raportu m.in....

  • Paweł Lewtak w artykule "Stan po burzy i następna normalność" pisze: "Izolacja i kwarantanna spowodowały wiele negatywnych skutków psychologicznych, w tym dezorientację, gniew, a nawet zespół stresu pourazowego (PTSD). Być może tym należałoby tłumaczyć różne postawy gości"
  • Rafał Abramczyk w tekście "18 miesięcy później" pisze o tym, jak zmieniły się koszty inwestycji hotelarskiej od początku pandemii i jak można je zoptymalizować
  • Agata Frątczak o niezwykłych pomysłach na hotelowe lobby
  • Agnieszka Majewska-Kunat o marketingu, który działa na zmysły, czyli jak budować siłę marki hotelu dzięki wykorzystaniu zasad marketingu sensorycznego
  • Anita Bajdalska o tym jak przygotować ofertę hotelowego SPA dla grup MICE i klienta biznesowego, które to segmenty nie uchodzą za szczególnie chętne do korzystania z usług SPA podczas pobytów
  • Przegląd stanu zaawansowania powstających (lub nie) inwestycji hotelowych w największych miastach i regionach turystycznych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *