Dzięki transakcji o wartości 1,4 miliarda dolarów amerykańskich Travelport jest
jednym z największych konglomeratów marek turystycznych na świecie.
Travelport Inc. z siedzibą w Nowym Jorku, właściciel wszystkich spółek należących do Travelport, ogłosił dnia 21 sierpnia br. sfinalizowanie przejęcia Worldspan L.P. Ta wynosząca 1,4 mld dolarów amerykańskich transakcja czyni Travelport jednym z wiodących na świecie dostawców rozwiązań turystycznych, a zarazem pozwoli firmie odnosić dalsze sukcesy w coraz bardziej konkurencyjnej branży.
‑Uwzględniając rozszerzony zasięg globalny i łatwe do zweryfikowania osiągnięcia związane z obsługą klientów i przywództwem w dziedzinie rozwiązań technologicznych, nasz globalny zespół będzie nieustannie dążył do pełnego zaspokojenia zmieniających się potrzeb klientów, stając się efektywniejszym i bardziej wydajnym dostawcą rozwiązań turystycznych w gwałtownie zmieniającej się branży, powiedział Jeff Clarke, prezydent, CEO Travelport i przewodniczący rady nadzorczej Orbitz Worldwide. ‑Kapitalizując wiedzę i doświadczenie systemów GDS firm Galileo i Worldspan, będziemy pracować nad usprawnieniami operacyjnymi i poprawą procesów, w tym w szczególności zajmiemy się integracją systemów, doprecyzowaniem stawek i łatwością obsługi dla użytkownika.
‑Galileo zostanie wzmocnione dzięki technologicznej platformie dystrybucyjnej online firmy Worldspan, natomiast korzyści dla Worldspan płynąć będą z rozległej bazy dostawców i rozwiniętego kontentu Galileo, powiedział Gordon Wilson, prezydent, CEO działu GDS Travelport. ‑Komplementarne zalety i mocne strony obu spółek zaowocują udoskonaloną ofertą dla naszych dostawców i klientów agencyjnych. Co skupia szczególnie naszą uwagę to innowacje technologiczne i spektrum usług, które w przyszłości będziemy w stanie zaoferować naszym dostawcom i subskrybentom. w skład działu GDS Travelport wchodzą GDS Galileo i Worldspan, Shepherd Systems ekspert na rynku transferowania danych marketingowych (MIDT) dla branży turystycznej, aiRES wewnętrzny system hostingowy nowej generacji dla linii lotniczych oraz Thor dostawca usług marketingowych i dystrybucyjnych dla firm branży turystycznej.
Wśród nowych propozycji usług klienci Travelport mogą spodziewać się korzyści płynących z innowacji prowadzących do ulepszenia i uatrakcyjnienia systemu wyszukiwania najlepszych ofert sprzedaży, szybkiego systemu ponownej wyceny, który zredukuje czas i koszty związane z refundacją i wymianą biletów lotniczych jak również dodatkowych treści lokalnych dostępnych dla wszystkich klientów globalnie.
Obecnie na świecie z usług obu firm korzysta ponad 750 dostawców usług turystycznych, 63 tys. biur podróży i miliony klientów końcowych. Tylko w 2006 roku Galileo i Worldspan obsłużyły ponad 379 milionów rezerwacji lotniczych, prowadząc operacje w 145 krajach i przeprowadzając 15 tys. transakcji na sekundę.
Komentarze