Mariusz Paszkiel odpowiedzialny za sprzedaż w sieci Marriott w Polsce   PERSONALIA

Mariusz Paszkiel, do niedawna związany z hotelem Marriott Warszawa jako dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor operacyjny, będzie odpowiedzialny za sprzedaży hoteli sieci Marriott w Polsce i pełnił funkcję Director of National Accounts, Poland.

- Mariusz przejmuje teraz odpowiedzialność za uruchomienie sprzedaży krajowej w Polsce, koncentrując się na zarządzaniu kluczowymi klientami w imieniu zarówno hoteli franczyzowych, jak i zarządzanych - powiedziała Katie Ramsay, senior director sales operations w regionie EMEA sieci Marriott.

Zaczynał karierę w hotelarstwie w 1998 r. w dziale bankietów hotelu Victoria działającego jeszcze pod marką Intercontinental. Następnie przeszedł do działu sprzedaży reaktywnej. Po drodze dwa lata spędził w hotelu w Wlk. Brytanii jako night auditor. W 2008 r. trafił do działu sprzedaży proaktywnej jako key account excutive w Marriott Warszawa, a w 2011 r. został dyrektorem sprzedaży. W 2013 r. przeszedł na stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Ossa, a po roku wrócił do Marriott Warszawa już jako dyrektor całego działu sprzedaży i marketingu. W 2017 r. został Hotelarzem Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego. W 2021 r. został dyrektorem operacyjnym warszawskiego Marriotta, a teraz szefem centralnych struktur sprzedażowych sieci Marriott na Polskę z siedzibą w Sheratonie Grand Warszawa.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *