Na pytanie zadane przez HolidayCheck „Co jest dla Ciebie najważniejsze podczas
pobytu w hotelu?” ponad 35% użytkowników odpowiedziało zgodnie, iż jego
położenie. Potwierdza to również Beata Czajkowska, odpowiedzialna za marketing
polskiej platformy HolidayCheck. ”Polacy lubią aktywny wypoczynek, coraz
częściej decydują się na wycieczki organizowane w miejscu pobytu, dużo i
chętnie zwiedzają, robią zakupy, dlatego też dogodne położenie obiektu, blisko
centrum i węzłów komunikacji odgrywa tak istotną rolę”.
Zaraz za położeniem hotelu, na drugim miejscu znalazła się rozrywka. Pani
Renata, użytkowniczka platformy HolidayCheck tak wspomina swój pobyt w jednym z
tureckich hoteli: ”Nie da się nudzić w żadnym wieku i nastroju!!! Animacja na
to nie pozwala. Mnóstwo atrakcji i zabawy, ale równocześnie dużo miejsc do
odpoczynku i wyciszenia!!!” Nic więc dziwnego, że dla blisko 34% respondentów
rozrywka jest nieodłącznym elementem w miejscu wypoczynku. Wystrój i wielkość
pokoju za najważniejszy aspekt podczas pobytu w hotelu uznało zaledwie 14%
ankietowanych. Co zaskakujące, Polscy turyści nie przykładają dużej uwagi do
gastronomi i serwisu, gdzie odpowiednio tylko 11% i 6% gości hotelowych uznało
te usługi za najważniejsze.
Znaleźć hotel, który spełniałby nasze wszelkie oczekiwania jest niewątpliwe
trudno. Faktem jest iż Polacy jako turyści stają się coraz bardziej wymagający
i cenią sobie coraz lepszą jakość oferowanych im usług. Hotelarze muszą więc
pamiętać, że w obecnych czasach czysty pokój i miły serwis, mogą już nie
wystarczyć, aby zadowolony turysta wrócił do hotelu podczas kolejnego sezonu.
Czy położenie hotelu jest najważniejsze?
Aktualna sonda internetowa przeprowadzona we wrześniu 2008
roku wśród użytkowników polskiej platformy HolidayCheck pokazuje, iż dla
polskiego turysty, podczas pobytu w hotelu, największą rolę odgrywa jego
położenie.
Komentarze