Po 14 latach od otwarcia pierwszej hali Makro Cash & Carry w Łodzi, firma uruchamia drugie w regionie nowoczesne centrum zaopatrzenia hurtowego. Znacznie wzbogacony asortyment produktów przemysłowych, nowe propozycje biznesowe dla gastronomii i pokazowy sklep idealny to tylko niektóre ze zmian w koncepcji hali. Już 26 listopada nowe rozwiązania przetestują pierwsi kupujący.
Na powierzchni ponad 8,5 tys. m2 klienci znajdą poszerzony wybór asortymentu, którego dopełnieniem będzie nowa, funkcjonalna aranżacja i innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców – wszystko po to, by zakupy były łatwe, szybkie i jak najbardziej efektywne. Wyróżniającą się innowacją jest pokazowy sklep idealny po raz pierwszy umiejscowiony na terenie hali. Tutaj właściciele sklepów detalicznych będą mogli zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania sklepowego wnętrza, łącznie z kompleksowymi pomysłami na wyeksponowanie produktów, rozmieszczenie regałów czy funkcjonalny system kasowy.
Co więcej, w Rzgowie całkowicie zmieniono aranżację przestrzeni handlowej w części non-food. Wyróżnikiem hali jest funkcjonalność. Zadbaliśmy o to, aby klient bez problemu poruszał się po sklepie i intuicyjnie odnajdował grupy towarów związane z jego biznesem – mówi Tomasz Halama-Lis, dyrektor nowego centrum zaopatrzenia. Zmodernizowany układ obiektu sprzyja także zapominalskim; sekcje z towarami związanymi z konkretnym rodzajem biznesu – np. z sektora gastronomicznego – umiejscowione są obok siebie tak, by każdy klient wychodził z hali z kompletnym koszykiem potrzebnych artykułów.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, w nowej hali Makro w Rzgowie znacznie poszerzono asortyment artykułów przemysłowych – przede wszystkim dla sektorów handlu oraz usług hotelarsko-gastronomicznych. Z myślą o restauratorach rozbudowano ofertę specjalistycznego sprzętu kuchennego i produktów do dekoracji stołów (ich liczba zwiększyła się o około 80%); wprowadzono także nowe, eleganckie wzory ubrań dla personelu. Pośród kompleksowych pomysłów związanych z organizacją przyjęć okolicznościowych pojawiła się również sekcja z towarami dostosowanymi do potrzeb wesel. Z kolei właściciele sklepów detalicznych zyskali przyjazne udogodnienie finansowe – zaprezentowane w idealnym sklepie rozwiązania są skosztorysowane, dzięki czemu klient może łatwo i szybko dokonać kalkulacji kosztów. W hali w Rzgowie pomyślano również o innych grupach klientów. Właściciele warsztatów samochodowych na pewno ucieszą się z nowego działu Warsztat, w którym znajdą profesjonalne narzędzia; skorzystają także ze wzbogaconej oferty odzieży roboczej. Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym nowym centrum zaopatrzenia jest również dział opakowań dekoracyjnych.
Decyzja o budowie kolejnego centrum handlu hurtowego, którego koszt wyniósł prawie 80 milionów złotych, jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój przedsiębiorczości w województwie łódzkim. W wyniku analizy potrzeb klientów biznesowych firma zdecydowała się implementować w Rzgowie unowocześnioną koncepcję hali. Stworzyliśmy nowoczesne, kompleksowe centrum zaopatrzenia i doradztwa – mówi Uwe Hölzer, prezes Makro Cash & Carry Polska. Umiejscowiona w Rzgowie pod Łodzią hala to drugi obiekt firmy w regionie, a 28. w skali całego kraju. Nowe centrum zaopatrzenia uzupełni i poszerzy ofertę działającej od 1994 roku hali przy ul. Kasprzaka w Łodzi. Obecnie Makro Cash & Carry obsługuje w tej okolicy ponad 67,8 tys. klientów, co stanowi blisko jedną trzecią wszystkich przedsiębiorców z województwa. Szacuje się, że w ciągu roku nowa hala jest w stanie obsłużyć około 550 tysięcy klientów, a zatrudnienie znajdzie w niej ponad 200 osób.
Z okazji otwarcia nowej hali Makro w Rzgowie przygotowano liczne atrakcje. W dniu 26 listopada pierwszych pięciuset klientów otrzyma prezent-niespodziankę. Dla wielbicieli kuchni z całego świata Makro przygotowało torty okolicznościowe, degustacje potraw oraz pokazy kulinarne. Cały dzień otwarcia wypełniony będzie promocjami, konkursami oraz pokazami tematycznymi. Wraz z otwarciem zmodernizowanej hali rusza także „Rozwiń swój biznes z Makro” – konkurs na najlepszy biznesplan, w którym przedsiębiorcy z regionu będą mieli możliwość zdobyć fundusze na rozwinięcie własnej działalności.
Dodaj komentarz