Rate Tiger ulepsza produkty do zarządzania sprzedażą w sieci by sprostać wyzwaniom rynku

RTShopper i RTAllocator stworzone po to, by podnosić zyski i zapewniać optymalną rezerwację miejsc hotelowych

Londyn, 26 stycznia2009: Rate Tiger, lider w dziedzinie nowoczesnych technologii do zarządzania sprzedażą on-line, wprowadził na rynek ulepszoną wersję swoich produktów, aby jeszcze lepiej wspomóc osoby zarządzające hotelami w obecnym trudnym okresie dla gospodarki.


RTAllocator Pro i RTShopper Pro mają teraz dodatkowe funkcje, dzięki którym możliwe będzie wykonywanie bardziej zaawansowanych operacji, niezbędnych do utrzymania przewagi konkurencyjnej na rynku w bieżącym roku.


Dodatkowe funkcje pomogą osobom zarządzającym przychodami hoteli łatwiej i szybciej dokonywać uaktualnień na poszczególnych kanałach dystrybucji miejsc hotelowych.


Wraz z tymi zmianami, RTShopper Pro umożliwi teraz utworzenie raportów nie tylko z uwzględnieniem najniższej ceny, ale również typu pokoju; da dostęp do danych z poprzednich okresów i umożliwi automatyczne generowanie raportów dziennych oraz da możliwość monitorowania stawek konkurencji według konkretnych kryteriów.


Zmiany wprowadzone do RTAllocator pozwolą menadżerom na dokładniejsze określenie ustawień dla podatków i prowizji, bardziej zaawansowane wykorzystanie kalendarza, zarządzanie określonych typów pokoi przez utworzenie Ogólnych Grup Pokoi i określenie suplementów cenowych i allotmentu ze względu na określony dzień lub sezon.


Rate Tiger nie ma wątpliwości, że ulepszenia dokonane w oferowanych produktach pozwolą menadżerom hoteli na większą kontrolę nad cenami pokoi oferowanymi przez konkurencję, a co za tym idzie, na zapewnienie optymalnego poziomu rezerwacji. Produkty Pro, podobnie jak RTChannel Manager i RTStrategy to najbardziej zaawansowane produkty oferowane przez Rate Tiger.


Jak powiedział Andrew Morsi, Dyrektor Generalny Rate Tiger :”Tworzyliśmy nasze produkty przez ostatnie osiem lat, i wraz ze zmieniającymi się warunkami ekonomicznymi, dopasowywaliśmy je tak, by cały czas zwiększały wielkość sprzedaży przez internet. Mamy bowiem na uwadze naszych klientów, dla których najważniejsza jest optymalizacja sprzedaży właśnie tym kanałem, jako że tradycyjne kanały sprzedaży odchodzą już do historii. Wiele z naszych ulepszeń jest wynikiem współpracy z klientami, którzy korzystając z naszych produktów, przekazują nam informację zwrotną na ich temat. Dzięki temu my z kolei możemy sprostać wzrastającym wymaganiom klientów, rezerwujących miejsca hotelowe przez Internet.”


Według oczekiwań analityków rynku branży hotelarskiej, przychód z jednego miejsca hotelowego zmniejszy się w ciągu 2009 roku o ok. 10-12%. Tym bardziej więc ważne jest dla Rate Tiger, by pomóc hotelom w zarządzaniu ich przychodami poprzez konsultacje, szkolenia i nowoczesne wsparcie techniczne.




Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *