Sun & Snow automatyzuje check-in

Zarządzająca wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w Polsce firma Sun&Snow wprowadza nową usługę Click & Stay. Dzięki temu rozwiązaniu można bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.

Sun & Snow Resorts Szklarska Poręba

Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju. Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.

Jak wyjaśnia operator systemu, korzystając z zakwaterowania online,goście szybko i wygodnie, dzięki kilku kliknięciom przechodzą przez cały proces – od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego.

Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu. Wymeldowanie online odbywa się analogicznie. Goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. Podczas pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka. Sun & Snow planuje rozszerzyć w przyszłości zakres udogodnień realizowanych za pomocą systemu. Możliwe ma być min. całkowite zdalne zarządzanie apartamentem np. w zakresie regulacji temperatury.

Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi. Po pierwszym miesiącu od wprowadzenia nowego systemu średnia ocen wyniosła ponad 4,5 pkt. w pięciostopniowej skali.   


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *