Hyatt przejmuje sieć lifestylowych hoteli   ŚWIAT

Sieć Hyatt ogłosiła przejęcie marki lifestylowych hoteli Dream Hotel Group wraz z platformą zarządzającą. Przedmiotem transakcji jest portfolio 12 obiektów działających w oparciu o zarządzanie, lub franczyzę i umowy podpisane na kolejne 24 obiekty, które mają zostać uruchomione w przyszłości.

Dream Hotel Nashville

W wyniku tej ekspansji portfolio hoteli lifestylowych grupy Hyatt powiększy się o 1700 pokoi, przy czym liczba pokoi oferowanych gościom w Nowym Jorku wzrośnie o ponad 30%. -Przejęcie stanowi kontynuację strategii wzrostu grupy według modelu „asset-light” po transakcjach przejęcia Two Roads Hospitality w 2018 roku i Apple Leisure Group w 2021 roku, a także niedawnym zawarciu umowy o współpracy z niemiecką firmą Lindner Hotels AG, która pozwoli marce Hyatt wzmocnić swoją obecność w Europie - podano w komunikacie.

Wartość transakcji wyniesie 125 mln USD, która w kolejnych sześciu latach zostanie powiększona o dalsze 175 mln USD wraz z dołączaniem i otwieraniem kolejnych nieruchomości.

Nieruchomości Dream Hotel Group słyną z tętniącej życiem gastronomii i życia nocnego, w tym restauracji typu hotspot, bogatej rozrywki i ekskluzywnych klubów nocnych, które bazują na strategicznej współpracy z innowacyjnymi i nagradzanymi liderami branży. Przejęcie pozwoli wzmocnić obecność marki Hyatt na kluczowych rynkach takich jak Nashville, Hollywood, South Beach czy Durham, w licznych lokalizacjach w Nowym Jorku i w jednej w Catskills. Podpisane umowy obejmują dodatkowo strategiczne miejsca docelowe podróży, takie jak Las Vegas, Saint Lucia i Dauha.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *