Coca-Cola HBC Polska rozszerza ofertę o markę Caffè Vergnano, wchodząc z nią do sektora HoReCa

Ponad połowa Polaków pije kawę poza domem i ten odsetek rośnie – na przestrzeni 3 lat o 12 pkt proc. Odpowiadając na trendy rynkowe i realizując założenia strategii biznesowej 24/7, Coca-Cola HBC rozszerzyła udział tego produktu w swojej ofercie i nawiązała strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano – rodzinną marką z Włoch z ponad 140-letnią tradycją, wchodząc w dystrybucję jej produktów w sektorze HoReCa.

Według badań Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat (2022) aż 65% Polaków wypija średnio od 1 do 2 filiżanek kawy dziennie. Polacy, poza tym, że kochają szczególnie latte i espresso, stają coraz bardziej wymagającymi i dojrzałymi kawoszami, chętnie sięgającymi po wyroby premium.

Zwyczaje i trendy konsumenckie napędzają rozwój naszego portfolio. Cały czas poszerzamy wachlarz marek, produktów i wariantów smakowych, by nie tylko zaspokajać potrzeby, ale także oczekiwania rynku. Podążając za naszą strategią 24/7, trzy lata temu wprowadziliśmy do naszej oferty kawę i to był strzał w dziesiątkę. Polska jest dziś najsilniejszym rynkiem w tej kategorii w całej grupie Coca-Cola HBC. Na tym nie poprzestajemy i robimy kolejny krok: strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnanomówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Widząc rosnące zainteresowanie polskiego konsumenta kawą premium, Coca-Cola HBC zapowiada rozwój tej kategorii. Wejście w dystrybucję produktów Caffè Vergnano w sektorze HoReCa ma stanowić dopiero początek. W najbliższych miesiącach firma planuje rozszerzyć ofertę marki o rozwiązania dla biznesu (np. do biur), a dalej także o artykuły z segmentu kaw do domu. Rozwojowi portfolio towarzyszyć będą działania wspierające budowanie świadomości i rozpoznawalności marki.

Cieszę się, że Caffè Vergnano stało się częścią portfolio Coca-Cola HBC w Polsce – rynku z ogromnym potencjałem na mapie biznesu kawy. Jestem przekonana, że dzięki wsparciu tak silnego zespołu, osiągniemy świetne wyniki. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i pracę włożoną już w rozwój naszej marki. Tak ważne kroki biznesowe jak ten mają dla mnie i naszej rodziny ogromne znaczenie – mówi Carolina Vergnano, prezeska Caffè Vergnano. 

Historia marki Caffè Vergnano sięga 1882 roku, kiedy to jej twórca – Domenico Vergnano, otworzył pierwszy, butikowy sklepik z kawą. Tradycje związane z marką i specjalna receptura kawy przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Wyróżnikiem Caffè Vergnano jest jej jakość powstała w procesie powolnego, starannego sposobu palenia wyselekcjonowanych ziaren. Oferta w Polsce składa się z ponad 10 propozycji kaw premium od 100% arabiki po jej mieszanki z robustą. Znajdują się w niej ekskluzywne kompozycje m.in. Linia 1882 oraz produkty linii Classic: od owocowych Mille i Espresso Dolce '900 do Espresso Crema '800, poprzez kawy o intensywnym aromacie i kremowej konsystencji: Espresso Ricco '700, Espresso Classico '600, aż po delikatniejszy smak bezkofeinowego wariantu Decaffeinated.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *