AH: Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu   AKADEMIA HOTELARZA

W czwartek 15 czerwca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się ostatnie z wiosennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone skutecznemu budowaniu i zarządzaniu działem sprzedaży w hotelu.

Specjalistyczne warsztaty dla praktyków branży hotelowej prowadził Artur Derela, dyrektor warszawskiego pięciogwiazdkowego hotelu Renaissance, wcześniej przez ponad 20 lat związany z Grupą Orbis.

Uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu rekrutacji i wynagradzania działów sprzedaży, systemów motywacyjnych i premiowych, a także optymalizacji zbędnych kosztów związanych z funkcjonowaniem tych działów.

Na kolejne szkolenia Akademii Hotelarza zapraszamy od września, listę szkoleń opublikujemy już niebawem na stronie www.akademia-hotelarza.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “AH: Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *