Polskie Hotele Niezależne rozszerzają zarząd   PERSONALIA

Decyzją Rady Hoteli Fundacji Polskie Hotele Niezależne ukonstytuował się nowy skład zarządu Fundacji, rozszerzony do sześciu osób o Grzegorza Gacka (hotel Szczawnica Park) oraz Pawła Szatkowskiego (hotel Haston City, Wrocław).

Grzegorz Gacek, wiceprezes zarządu PHN, pokieruje projektami m.in. w zakresie: grupa zakupowa; standardy jakości usług; system wartości i wizualizacji marki PHN w hotelach członkowskich; promowanie właściwych wzorców w zakresie prowadzenia działalności hotelarskiej.

Grzegorz Gacek

Paweł Szatkowski, nowy członek zarządu, pokieruje pracami Grupy m.in. w zakresie: organizacji Konkursu Kulinarnego; promocji gastronomii w PHN; wsparcia i edukacji PHN w zakresie gastronomii.

Piotr Szatkowski

W pracach zarządu Fundacji, którymi kieruje Elżbieta Lendo uczestniczą nadal: wiceprezes Andrzej Burkiewicz (hotel Warszawa, Augustów) oraz członkowie zarządu Joanna Rynkiewicz (hotel Klimczok, Szczyrk) i Marcin Jastrzębski (hotel Amax, Mikołajki).
- Polskie Hotele Niezależne intensywnie rozwijają się nie tylko pod względem hoteli należących do naszej Grupy, ale również zakresu działalności oraz obszarów wsparcia dla hoteli członkowskich. Przed nami jasno określone cele i plan działania na ten rok i najbliższe lata. Poprzeczka jak zwykle wysoko, ale postawiona świadomie, w ślad za obserwacjami i analizą rynku, a także aktualnych trendów w hotelarstwie – mówi Elżbieta Lendo, prezes zarządu Polskich Hoteli Niezależnych. – Dlatego organizacja musi być przygotowana do sprawnego, skutecznego działania i oczekiwań naszych hoteli. Decyzja o zwiększeniu zarządu podyktowana była głównie możliwością wykorzystania doświadczeń i kompetencji naszych kolegów do reaktywacji grupy zakupowej PHN czy koniecznością wsparcia i promocji działalności gastronomicznej w naszych obiektach. Dzięki sile naszego nowego zespołu, jesteśmy przygotowani do kolejnych wyzwań, również w zakresie optymalizacji programu lojalnościowego Prestige Club, wdrożenia nowych projektów edukacyjnych, marketingowych czy sprzedażowych. Mamy nadzieję na szybkie efekty wspólnej pracy dla całej naszej Grupy, do której serdecznie zapraszamy wszystkie polskie, niezależne hotele.

Fundacja Polskie Hotele Niezależne to konsorcjum marketingowe, które od 26 lat, poprzez szeroki zakres współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera polskie, rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Polskie Hotele Niezależne rozszerzają zarząd

  1. Trzeba wspierac, to co polskie. Mam dość zagraniczenego kapitału. Stawiajmy na Polskę i polskie marki. Niech nasz kraj się rozwija.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *