Diament sprzedaje przez Facebook

Od kwietnia istnieje możliwość dokonywania rezerwacji w hotelach sieci Diament poprzez fanpage firmy. Narzędzie to wykonała na zlecenie hoteli Diament firma Profitroom. Potencjał Facebooka pozwala domniemać, że taka forma dokonywania rezerwacji stanie się konkurencyjna w stosunku do znanych już sposobów, takich jak rezerwacja dokonywana przez portale sprzedażowe.

 

Spółka Hotele Diament nie zamierza poprzestać na tym projekcie. Firma chce dalej inwestować w innowacje, dlatego w planach jest wprowadzenie kolejnych technologii wspomagających pracę hoteli. Hotele Diament to zabrzańska spółka, obecna na rynku od 1991 roku. Jest właścicielem ośmiu hoteli, działających pod marką Hotele Diament. Zasięg sieci obejmuje Górny i Dolny Śląsk. Większość obiektów znajduje się w Metropolii Śląskiej, a dokładnie w Katowicach, Gliwicach i Zabrzu (5 hoteli). Poza nimi spółka posiada również dwa obiekty w Ustroniu i jeden we Wrocławiu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *