Grupa B&B HOTELS Polska zatrudniła pięciu nowych managerów z doświadczeniem w branży hotelarskiej i nieruchomości, którzy zasilą kluczowe departamenty odpowiedzialne za marketing, finanse i obsługę prawną.
– Aby dać nowy impuls do rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce i realizować efektywnie strategię biznesową dla naszego kraju, niezbędne jest pozyskanie najlepszych ekspertów na rynku. Naturalną koleją rzeczy jest zatem inwestycja w kadry, bo to ludzie budują sukces finansowy i wizerunkowy naszego brandu. Po wzmocnieniu osobowym i reorganizacji Departamentu Development postanowiliśmy również wzmocnić struktury w obszarze Product & Marketing, Finance oraz Compliance & Legal. Odgrywają one bowiem kluczową rolę w działalności operacyjnej naszej firmy – mówi Jakub Bilik, prezes i dyrektor zarządzający B&B HOTELS Polska.
Departament Product & Marketing zasilili:
– Marzanna Kretowicz-Nowak jako multi property revenue manager – związana z siecią od lutego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie jako revenue manager, przez ostatnie cztery lata jako international revenue and distribution manager w polskim oddziale sieci Best Western (BWH Group), a wcześniej w MHL Hotel Collection, O'Callagham Hotels i Gibson Hotel. Ukończyła zarządzanie hotelarstwem w Dublin Institute of Technology, posiada certyfikat w Advanced Revenue Management wydany przez Cornell University oraz certyfikaty w zakresie Digital Marketing przyznany przez Dublin Business School,
– Lilianna Dorotkiewicz jako marketing manager – od 2015 r. była e-Commerce managerem w sieci Best Western na Polskę i kraje bałtyckie, a wcześniej przez trzy lata managerem rezerwacji i revenue managerem w warszawskim kompleksie Golden Tulip - Campanile- Premiere Classe. W latach 2006-2012 związana była z siecią Accor pracując w jej warszawskich hotelach Novotel Airport i Sofitel Victoria
– Wojciech Kogut jako product & quality manager – zawodowe szlify zdobywał głównie podczas pracy dla korporacji w Londynie. Tam też ukończył studia CIM – Chartered Institute of Marketing. Po powrocie do Polski postanowił powtórnie związać się z branżą hotelarską, w której rozpoczynał swoją karierę.
Na czele Działu Finansów stanął w Konrad Pazorek. Jest członkiem międzynarodowej organizacji ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, które zdobywał m.in. w największych firmach audytorskich z tzw. Wielkiej Czwórki. Przez ostatnie 10 lat zajmował się finansami i raportowaniem funduszy private equity, jak również finansowaniem dłużnym nieruchomości komercyjnych.
Za działania departamentu Compliance & Legal Department odpowiada Piotr Furmag. Od kilkunastu lat zapewnia obsługę prawną przedsiębiorcom, w szczególności w zakresie szeroko rozumianego prawa nieruchomości. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w kancelariach prawnych, jak i świadcząc pomoc prawną w charakterze in-house lawyer w spółce z branży deweloperskiej. Przez ostatnie lata pracował z kolei w spółce będącej liderem rynku FMCG.
Dodaj komentarz