Zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

W hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem specjalistycznych warsztatów, prowadzonych przez Dominikę Romel, dyrektor generalną hotelu Hampton by Hilton w Gdańsku, było efektywne zarządzanie hotelową recepcją.

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.

Dlatego nasza ekspertka, podczas szkolenia dla kadry managerskiej hoteli, szczególny nacisk położyła na zagadnieniach związanych z rekrutowaniem, wynagradzaniem, organizowaniem pracy, premiowaniem i wreszcie motywowaniem do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.

Uczestnicy, reprezentujący głównie kadrę zarządzającą hoteli z całej Polski, bardzo wysoko w ankietach poszkoleniowych ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone podstawowemu zakresowi Revenue Management, zapraszamy do Warszawy już 21 września. Swój udział zgłosić można TUTAJ>>


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *