Dorota Janczukowicz, Grand Lubicz: Obroniliśmy sezon na bardzo dobrym poziomie   "HOTELARZ"

-Nasze hotele odwiedza wielu stałych gości, którzy bardzo doceniają jakość oraz komfort, który oferujemy. Pomimo rosnących kosztów prowadzenia działalności utrzymujemy ją na niezmiennym, wysokim poziomie. Wiemy, że oferowany standard oraz stały od lat przyjazny personel utrzymuje nas wysoko w rankingu wyboru miejsca na wakacje - podsumowuje letni sezon w najnowszym "Hotelarzu" Dorota Janczukowicz, Sales, marketing & revenue director, hotel Grand Lubicz – Uzdrowisko Ustka.

Jak precyzuje Janczukowicz, -Pomimo niepokojących sygnałów z rynku oraz od zaprzyjaźnionych hotelarzy obroniliśmy sezon na bardzo dobrym poziomie.

  • Czerwiec pomimo 5-procentowego spadku obłożenia w hotelu Grand Lubicz zamknęliśmy na ponad 6-procentowym wzroście przychodów względem roku ubiegłego. Dla całej grupy Hoteli Lubicz (Grand Lubicz*****, Lubicz Spa & Wellness**** oraz The Sun) wzrost przychodów wyniósł ponad 4 proc. względem 2022 r.
  • Pierwsze dwa tygodnie lipca były trudne. Zmieniły się restrykcje czasowe sprzedaży, oraz zwiększyliśmy wachlarz dostępnych ofert. Warunki pobytu dyktowali goście, a hotel przyjmował i kolokwialnie mówiąc „łatał” grafik obłożenia. Pomimo utrzymania poziomu przychodów z ubiegłego roku odnotowaliśmy 10-procentowy spadek obłożenia.
  • W kończącym się sierpniu obłożenie jest na 5-procentowym spadku. Prognoza przychodów wskazuje na zamknięcie sierpnia na podobnym poziomie jak w 2022 r.

Jak dodaje manager nadmorskich obiektów: -Analiza przyrostu rezerwacyjnego we wrześniu (analogicznie do roku ubiegłego) na ten moment wskazuje 10-procentowy spadek. Dotyczy to wszystkich naszych obiektów. W tej analizie zdecydowanie lepiej wypada październik i listopad. Wrzesień i październik to tradycyjnie powrót powakacyjnego ruchu w segmencie MICE.

Janczukowicz zwraca również uwagę na zmiany na rynku konferencyjnym. Jak mówi -Na przestrzeni lat możemy zauważyć, że rynek uległ licznym zmianom. Po okresie pandemii rok 2022 stał się mocnym odbiciem i powrotem do tradycyjnych form organizacji spotkań. Realizował się odłożony popyt z lat pandemicznych. Nadchodząca jesień niestety nie zapowiada się tak pozytywnie jak w roku ubiegłym.

Więcej o podsumowaniu sezonu letniego w kurortach w najnowszym "Hotelarzu"


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *