AH: O zarządzaniu przychodami w hotelach   AKADEMIA HOTELARZA

W ostatni czwartek 21 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, których celem jest doskonalenie kompetencji kadry managerskiej hoteli. Tym razem specjalistyczne warsztaty pod okiem Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, poświęcone były podstawom z zakresu Revenue Managementu.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Znalazł się również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.

W ramach Akademii  organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.

Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.

Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.

Szczegóły dotyczące kolejnych szkoleń dostępne są na stronie www.akademia-hotelarza.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *