Marriott International ogłasza nową markę midscale – Four Points Express by Sheraton   MATERIAŁ PARTNERA

Marriott International kontynuuje rozwój tańszego segmentu midscale, ogłaszając uruchomienie Four Points Express by Sheraton. Nowa, przyjazna konwersji marka powstała dla segmentu midscale w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na niezawodne, a jednocześnie niedrogie zakwaterowanie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Segment midscale, który obsługuje blisko 1,2 mln pokoi hotelowych w regionie EMEA, wykazał się doskonałą odpornością we wszystkich cyklach makroekonomicznych. W związku z tym, firma Marriott International postanowiła, że nadszedł dobry moment, aby wejść na rynek z nową marką. Four Points Express by Sheraton daje właścicielom hoteli bezprecendesową okazję do rozwoju z zachowaniem elastycznych standardów, konkurencyjnych warunków z niższą i uproszczoną opłatą afiliacyjną, a także z efektywnym kosztowo modelem operacyjnym. Wyniki marki będą również korzystne dzięki sile systemów dystrybucji Marriott International, a także nagradzanemu programowi lojalnościowemu Marriott Bonvoy.

Wraz z Four Points Express by Sheraton, Marriott International wnosi swoje uznane na całym świecie doświadczenie i możliwości operacyjne, zapewniając świeże podejście do segmentu midscale, które skupi się na zapewnieniu gościom świadomym wartości tego rodzaju hotelu wspaniałego doświadczenia pobytowego. Marka, oferująca hotele idealne na wyjazdy biznesowe i wypoczynkowe, obiecuje traktować podstawy, takie jak zapewnienie czystych i wygodnych pokoi, śniadania i bezpłatnego Wi-Fi, z uwagą, na jaką zasługuje. Zapewnienie sprawnego i komfortowego pobytu w przystępnej cenie to fundament propozycji wartości, dzięki której pobyt gości będzie całkowicie bezproblemowy.

Grupa hotelowa, pozycjonowana jako optymalny wybór dla konwersji hoteli midscale w regionie EMEA, podpisała już trzy umowy w Wielkiej Brytanii i Turcji, a także listy intencyjne dotyczące przyszłych hoteli Four Points Express na rynkach w Polsce, Belgii i w Wielkiej Brytanii. Pierwszy brytyjski hotel ma zostać otwarty w doskonałej lokalizacji w centrum Londynu, niecałe 500 m od dworca Euston i kilometr od Kings Cross i St Pancras International.

Skorzystaj z okazji, by dowiedzieć się więcej o pewnym inwestowaniu w Four Points Express by Sheraton, kontaktując się z dedykowanym zespołem ds. rozwoju w Marriott International lub wchodząc na stronę https://www.hotel-development.marriott.com/brands/fourpointsexpress


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *