Courtyard by Marriott nowy design w Europie   ŚWIAT

Courtyard Berlin City Center jest pierwszym obiektem, który po gruntownym remoncie prezentuje nową koncepcję estetyczną European Spirit opracowaną dla sieci Courtyard by Marriott. Jednym z wyznaczników nowego podejścia do designu jest wykorzystywanie naturalnych materiałów i tkanin oraz niebanalnych dodatków.

Jak opisuje sieć: „Celem jest stworzenie nowoczesnego, ponadczasowego i funkcjonalnego otoczenia w duchu współczesnego europejskiego stylu. Zadbano także o miejscowe akcenty, które oddają specyfikę danej lokalizacji”. – Nowa wizja Courtyard by Marriott to doskonały przykład ewolucji naszej marki. Skupiamy się na tym, aby na bieżąco dostosowywać się do oczekiwań gości i członków naszego programu. Do 2024 roku planujemy otworzyć kolejnych pięć hoteli, które będą stanowić wizytówkę naszego nowego designu – mówi Sandra Schulze-Potgieter, wiceprezeska ds. marek premium i select w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. –  Odświeżone wzornictwo podkreśla nasze zaangażowanie w budowę nowoczesnej, designerskiej przestrzeni. Takie otoczenie sprzyja nawiązywaniu relacji, integracji i maksymalnemu wykorzystaniu pobytu, oddając jednocześnie wyjątkowy charakter każdej lokalizacji. 

Hotel Courtyard Berlin City Center przeszedł gruntowny remont według projektu studia Living Design Sweden. Po przybyciu na miejsce podróżni wchodzą do przestronnego lobby o neutralnej palecie kolorystycznej uzupełnionej starannie wybranymi naturalnymi materiałami, takimi jak marmur, dąb i mosiądz, które dodawać mają ciepła otaczającej przestrzeni.

Po zameldowaniu goście wkraczają do eleganckiej strefy wypoczynkowej ze ścianą ozdobioną drewnianymi panelami, nowoczesnym oświetleniem i fotelami obitymi klasycznym tweedem. Znajduje się tam wspólny stół, który daje możliwość nawiązywania kontaktów i pracy poza hotelowym pokojem.

Do użytku gości przewidziano także multimedialne „kapsuły”. Są to półprywatne przestrzenie, w których można spokojnie pracować. W hotelowym lobby znajduje się The Market, czyli innowacyjna koncepcja sprzedaży stworzona przez markę Courtyard. Goście znajdą tam bogaty wybór przysmaków, napojów i artykułów niezbędnych w podróży.

Do dyspozycji gości hotel oddaje 267 nowo zaprojektowanych standardowych pokoi, pokoi typu studio oraz apartamentów z sypialnią i aneksem kuchennym. Wszystkie zostały zaprojektowane z naciskiem na elastyczność i inteligentny układ. We wnętrzach postawiono na stylistykę utrzymaną w spokojnych, neutralnych odcieniach. W wystroju nawiązano także do lokalizacji, dobierając tematycznie grafiki zdobiące ściany i lustrzane panele przedstawiające berlińską panoramę. Miękka, niebieska podłoga winylowa wykonana została z ekologicznych materiałów pochodzących z recyklingu i ułożona na dźwiękoszczelnej warstwie włókien kokosowych. Innym charakterystycznym elementem wyposażenia jest miękka ławka na bagaż w kolorze koniakowego brązu, która komponuje się z  szafą i pełnowymiarowym lustrem. Goście mogą także korzystać z hybrydowego saloniku z obrotowym biurkiem, gdzie można odpoczywać lub pracować dzięki pełnej łączności, jaką zapewniają różne porty USB do ładowania urządzeń cyfrowych. Rozrywkę zapewnia 55-calowy telewizor HD z funkcją przesyłania strumieniowego filmów i muzyki z telefonów komórkowych lub tabletów. Goście mogą także zamówić dodatkowe usługi, takie PressReader czy Marriott Bonvoy Fitness on Demand, opisane w cyfrowej broszurze. Dzięki nowemu systemowi zamków hotelowych w technologii RFID do pokoi można wchodzić za pomocą cyfrowego klucza w aplikacji mobilnej Marriott Bonvoy.

Goście mają też do dyspozycji zmodernizowane hotelowe centrum fitness dostępne przez całą dobę. Znajduje się tam sprzęt do treningu cardio oraz maszyny wioślarskie marki Technogym, obsługiwane z poziomu aplikacji mobilnych Technogym i Skillrow, a także specjalnie wydzielona strefa do podnoszenia ciężarów i stacja regeneracji, gdzie można odpocząć i odbudować siły.

Do roku 2024 do hotelu Courtyard Berlin City Center dołączy kolejnych pięć nowych obiektów hotelowych w Europie, które obrazują ewolucję koncepcji estetycznej marki. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie hotelu w szwajcarskim Bile a w późniejszym terminie obiektów Erewaniu, Lyon, Mediolanie i Turynie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *