Marka Mercure świętuje 50 lat lokalnych doświadczeń kulinarnych z Discover Local

W ramach jubileuszu 50-lecia marka Mercure przygotowała „Discover Local: the bucket list edition”, zaprojektowane by inspirować podróżnych do odkrywania lokalnych smaków. Mercure's Bucket List obejmuje selekcję wybranych doświadczeń kulinarnych dookoła świata, jako polecane przez localsów miejsca do zasmakowania regionalnej kuchni podczas pobytów w hotelach Mercure. Premiera listy odbyła się w trakcie jubileuszowego eventu zorganizowanego 5 grudnia w Mercure Porto Centro Aliados w Portugalii.

The Bucket List to rozwinięcie programu Mercure „Discover Local”, który podkreśla lokalne specjały i ujawnia nieoczywiste miejscowe historie gościom. Aby stworzyć kulinarną listę życzeń, marka zaangażowała swoją globalną sieć, prosząc zespoły hotelowe i personel o przesłanie najlepszych lokalnych rekomendacji kulinarnych. Na ich bazie panel ekspertów, w tym TOPJAW – twórców kulinarno-podróżniczych materiałów wideo oraz Munchies – popularnego kanału magazynu Vice, a także przez zespół marketingu globalnego Mercure przygotował listę inspirowanych lokalnie smakołyków.

Premiera przygotowanej listy odbyła się w trakcie specjalnego wydarzenia zorganizowanego w Mercure Porto Centro Aliados, gdzie goście mogli odbyć kulinarną podróż dookoła świata poprzez smaki inspirowane kuchnią z Wielkiej Brytanii, Włoch, Wietnamu, Australii i Argentyny – wszystko w kreatywnych stacjach. Każda z nich oferuje jeden element z listy 50 doświadczeń z Bucket List Mercure.

Każde z 50 doświadczeń z Bucket List jest związane z destynacją hotelu Mercure. Zespoły hotelowe w ponad 950 obiektach na całym świecie, od Dżakarty po Oksford są również zorientowane na ewoluującą kulturę każdej destynacji. Poniżej kilka doświadczeń przedstawionych na Bucket List Mercure, pełną listę można znaleźć na stronie mercurebucketlist.com.  

  • Spacer po polu lawendy i degustacja świeżych ostryg to doznania podczas pobytu w Mercure Kangaroo Island Lodge w Australii. Kangaroo Island kryje Emu Bay Lavender, czyli piąte pokolenie rodzinnego gospodarstwa lawendowego. Goście mogą tu skosztować lawendowego ginu Donnington i lawendowego limoncello Lemington. Do ich dyspozycji jest też Oyster Farm Shop, miejsce miłośników owoców morza, a także wziąć udział w wycieczce po oceanicznej farmie i spróbować sezonowych małży.
  • Zbieranie świeżych wodorostów z Atlantyku i przygotowywanie z nich kawioru to doświadczenie podczas pobytu w Mercure La Baule Majestic, położonym w nadmorskim mieście La Baule we Francji. Jean-Marie Pedron i jego żona Valérie, założyciele tego miejsca, zapraszają gości do zwiedzania swojej farmy glonów, zlokalizowanej na historycznym terenie należącym do ich rodziny, zasilanym przez morze od ponad 500 lat. Ferme Marine w Le Croisic to ceniony dostawca wodorostów dla czołowych kucharzy we Francji.
  • Nauka rybołówstwa na plaży Bophut, w wiosce rybackiej Koh Samui w Tajlandii, to doświadczenie podczas pobytu w Mercure Samui Chaweng Tana. Goście mają okazję spotkać się z Arwae Lermae, 80-letnim mieszkańcem Koh Samui, który dzieli się swoją wiedzą na temat tradycji rybackich, wspierając lokalną społeczność. Po fascynującym spacerze po rynku nocnym, uczestnicy delektują się wyśmienitą kolacją z owocami morza w roli głównej.
  • Podczas pobytu w Mercure Benidorm, na Costa Blanca w regionie Walencji w Hiszpanii goście mają możliwość przygotowania autentycznej hiszpańskiej paelli. W restauracji Molino Roca, należącej do światowej sławy producentów ryżu, goście mogą wziąć udział w warsztatach przygotowywania tego klasycznego dania. Zespół kulinarny Molino Roca codziennie tworzy słynną paellę, dostarczając niezapomnianych doznań smakowych dla mieszkańców i odwiedzających. Prywatny warsztat nie tylko oferuje praktyczną demonstrację przygotowywania paelli, ale także lekcję tworzenia sangrii – słynnego hiszpańskiego koktajlu z czerwonego lub białego wina i świeżych owoców.
  • W Mercure Kyoto Station goście mają okazję zanurzenia się w trzech tradycjach japońskich: wagyu, sake i gejszy. Położony w sercu dzielnicy Gion w Kioto, Ryotei Bungo, zlokalizowany w zabytkowym budynku, oferuje doświadczenie nasycone historią i kulturą. Hotel umożliwia delektowanie się wykwintnymi daniami z najwyższej jakości mięsa wagyu, podawanymi w doskonałych zestawieniach z wyselekcjonowanymi sakami. To kulinarne doświadczenie wzbogacane jest przez fascynujące występy autentycznej gejszy i maiko, które dodają wyjątkowego uroku wieczorowi. Ryotei Bungo jako perła japońskiej tradycji, dostarcza gościom niezapomnianej podróży przez głębokie dziedzictwo kraju.

– Pomaganie naszym gościom w odkrywaniu tego, co lokalne w destynacjach to misja marki Mercure. Wpływa na to sposób, w jaki szkolimy nasze zespoły hotelowe i jakich inspiracji dostarczamy naszym gościom – tłumaczy James Wheatcroft. –Mamy nadzieję, że nasza nowa Bucket List zainspiruje więcej ludzi do wyruszenia w świat, wyjście poza znane i popularne zabytki oraz dołączenia do nas w Mercure, gdzie z przyjemnością podzielimy się naszymi ulubionymi doświadczeniami autentycznej kultury, wyśmienitego jedzenia, trunków oraz radosnych spotkań z lokalnymi bohaterami.

Zainspirowane Merkurym, rzymskim bogiem podróżnych, hotele Mercure to marka stworzona w 1973 roku, która szczyci się naciskiem na lokalność, począwszy od dekoracyjnego designu po pasję do odkrywania lokalnej kuchni i trunków. Obecnie działa pod nią 950 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *