Nowe twarze w zespole Z–Factor   PERSONALIA

Z–Factor, lider na rynku analiz konferencyjnych, ogłosił rozszerzenie swojego zespołu w ostatnich miesiącach o cztery osoby z dużym doświadczeniu w branży hotelarskiej i usługowej.

Urszula Kudlańska, Piotr Pontus, Helena Ludkiewicz, Joanna Piech

Joanna Piech została w styczniu account managerem. Związana z branżą hotelarską od 10 lat, zaczynała w biznesowych agencjach turystycznych w Wielkiej Brytanii. W IHG Kimpton Clocktower Hotel w Manchesterze zdobyła doświadczenie w organizacji dużych wydarzeń, w tym kongresów i gal charytatywnych. Po powrocie do Polski przez ostatnie dwa lata była event sales managerem 5-gwiazdkowego hotelu The Bridge Wrocław MGallery gdzie miała możliwość współpracy z czołowymi klientami zarówno regionalnymi jak i międzynarodowymi, co zaowocowało realizacjami w 2023 na 4 mln zł. W Z–Factor odpowiadać będzie za rozwój biznesu.

W styczniu dołączyła też Urszula Kudlańska na stanowisko business development specialist. Posiada12 lat doświadczenia w sprzedaży i operacjach hotelarskich. Związana z Novotel Kraków City West, w ostatnich latach pracy skupiała się na obsłudze klientów MICE i promowaniu marki Accor. Po dwóch latach zarządzania projektami w branży meblarskiej, wraciła do hotelarstwa, aby pomagać zarządzać procesami sprzedażowymi w Z–Factor.

Piotr Pontus jest operations supervisorem.Posiada 17-letnie doświadczenia w branży hotelarskiej. Karierę rozpoczął w Courtyard by Marriott Airport Warszawa. Pracując przez pięć lat dla sieci hoteli DeSilva, a następnie przez dziewięć dla Sound Garden Hotel Airport Warszawa pozyskał doświadczenie w organizacji wydarzeń i operacjach hotelowych. Ostatnio ponownie pracował w Courtyard by Marriott Airport jako  group & conference sales coordinator. Do Z–Factor dołączył w ub.r. i odpowiada za działania związane z operacją Test Call i Competition Shopping oraz rekrutację osób niezbędnych do realizacji projektów.

Helena Ludkiewicz jest demand outlook supervisorem. Początkowo związana z agencjami reklamowymi, odkryła pasję do fotografii, pracując jako freelancerka. Jej kompetencje w zakresie analizy danych i szczegółowości zaowocowały dołączeniem do Z─Factor, gdzie awansowała na stanowisko supervisora i przejęła odpowiedzialności związane z procesem przetwarzania danych.

Firma Z–Factor, obecna na rynku od 2015 roku, specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi analitycznych, które zwiększają sprzedaż i zyski hoteli oraz centrów konferencyjnych. Do chwili obecnej, Z–Factor nawiązał współpracę z ponad 500 obiektami w 32 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W ofercie firmy znajdują się trzy kluczowe rozwiązania: Demand Outlook, które pomaga klientom w efektywnym pozyskiwaniu dodatkowych zleceń konferencyjnych; Test Call Program, mający na celu podniesienie standardów obsługi klienta oraz Competition Shopping, narzędzie przeznaczone do monitorowania i analizy cen usług eventowych oferowanych przez konkurencyjne firmy.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *