W pięciogwiazdkowym hotelu Szczawnica Park odbyła się kolejna już edycja Ogólnopolskiego Balu Hotelarza, organizowanego przez Polskie Hotele Niezależne. Celem wydarzenia jest uroczysta inauguracja Nowego Roku w gronie hotelarzy z całej Polski oraz integracja szeroko rozumianej branży hotelarskiej.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2024/01/20240112_185609-903x1024.jpg)
Tegoroczny Bal Hotelarza, zorganizowany w zimowej scenerii Pienin, otworzyła Elżbieta Lendo, prezes zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, witając wszystkich przybyłych gości.
- Naszą przygodę z organizacją Balu Hotelarza rozpoczęliśmy w 2020 r. Jesteśmy dumnym prekursorem tego spotkania dla środowiska hotelarskiego i cieszymy się, że do udziału w nim możemy zaprosić wszystkich hotelarzy, nie tylko należących do naszej organizacji - powiedziała Elżbieta Lendo. - Wierzymy w głęboki sens organizacji Balu Hotelarza, zawsze z początkiem każdego roku (poza czasem pandemii), aby wspólnie spojrzeć w przyszłość, z optymizmem i radością zaczynać kolejny rok. Choć zmienia się formuła naszego balu, jego wartość jest niezmienna i nie do przecenienia. Jesteśmy z sobą, dla siebie, mniej niż na co dzień formalni, ale na pewno bardziej otwarci. A czy jest coś ważniejszego niż coraz bardziej trwałe i bezpośrednie relacje hotelarzy? One dają nam poczucie, że nie jesteśmy osamotnienie w codziennych trudach pracy na rzecz hotelarstwa, że najbardziej ambitne projekty możemy nie tylko wspólnie inicjować, ale też skutecznie realizować.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG-20240122-WA0011-002.jpg)
Prezes PHN zaprosiła także uczestników na kolejny Bal Hotelarzy, który odbędzie się 10 stycznia 2025 r., a już 8 marca na kolejną edycję konferencji Kobieta Hotelarz w Ostródzie. -Zapraszam serdecznie nie tylko kobiety, ale również wszystkich hotelarzy – dodała prezes PHN.
Fundacja Polskie Hotele Niezależne: wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe, które od 25 lat, poprzez szeroki zakres współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera polskie, rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku.
Hotele należące do Grupy to rodzime, wyjątkowe i różnorodne obiekty, które łączy przede wszystkim profesjonalna, personalna obsługa, unikalne doświadczanie prawdziwej polskiej gościnności oraz wspólne wartości jak tradycja, szacunek, współpraca i wzajemne wsparcie.
Z cyckami na wierzchu