H15 Luxury Palace Kraków wchodzi pod markę The Luxury Collection sieci Marriott

Sieć Marriott International podpisała umowę z Grupą Dobry Hotel na wprowadzenie hotelu H15 Luxury Palace w Krakowie w pałacu Lubomirskich pod soft brand The Luxury Collection, pod którym od 2013 r. działa warszawski Bristol.

Hotel H15 Luxury Palace oferuje 70 pokoi i apartamentów, restaurację Artesse z rekomendacją Michelin, bistro, siłownię, basen, sauny, SPA i letni ogród. Powstał z połączenia czterech XVI- -wiecznych kamienic oraz nowo dobudowanej części. Stanowi wysublimowane połączenie świata arystokratycznej rodziny Lubomirskich, dawnego oraz współczesnego Krakowa. Wnętrza wykonane zostały z połączenia istniejących, odrestaurowanych elementów z nowymi materiałami, wśród których dominują kamień, stal, mosiądz i szkło.

– Z ogromną radością rozszerzamy współpracę z Dobrym Hotelem, partnerem cieszącym się na polskim rynku wysoką renomą. Planowany krakowski hotel ma harmonijnie połączyć historyczną lokalizację i wnętrza oraz polską kulturę i tradycję z nowoczesną ofertą luksusu i usługami ściśle dopasowanymi do potrzeb gości – podkreśla Janusz Mitulski, senior director development CEE w Marriott International. – Każdy hotel The Luxury Collection zapewnia gościom doznania angażujące wszystkie zmysły, które z pewnością zapiszą się w pamięci jako cenne wspomnienia. Chcemy, aby nowy hotel na nowo zdefiniował branżę luksusowych usług hotelarskich w Krakowie. Już nie możemy się doczekać, aby zaspokoić ciekawość gości z całego świata, którzy odkryją dla siebie skarby historycznej stolicy. H15 Luxury Palace otwarty został jesienią 2020 r., a od 2022 r. dzierżawi go i zarządza nim Grupa Dobry Hotel, która jest już operatorem m.in. marriottowskiego hotelu Moxy w Warszawie, a ostatnio wprowadziła do programu Design Hotels tej sieci H15 Boutique Hotel w Warszawie.

– Rozwój współpracy z Marriott International, tym razem w obszarze segmentu luksusowego, to dla nas powód do ogromnej satysfakcji. H15 Luxury Palace jest obiektem wyjątkowym nie tylko pod względem jego walorów historycznych, ale również nasyconej sztuką aranżacji wnętrz na najwyższym światowym poziomie oraz nastawionego na kreowanie wyjątkowych doświadczeń podejścia do gości – mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu Grupy Dobry Hotel.

– Tym bardziej jesteśmy przekonani, że doskonale wypełni kryteria marki The Luxury Collection, a jego nowa tożsamość stanie się dodatkowym magnesem przyciągającym gości do stolicy Małopolski. Cieszymy się na otwarcie kolejnego rozdziału w Grupie Dobry Hotel we współpracy z największą firmą hotelarską świata. Jak opisuje sieć Marriott: „The Luxury Collection to marka hoteli i ośrodków wypoczynkowych o światowej renomie, w których goście mogą liczyć na autentyczne doznania. Każdy obiekt z grupy odzwierciedla charakter i piękno swojego otoczenia, umożliwiając odkrywanie unikalnej atmosfery i uroku miejsca, w którym się znajduje. Początki The Luxury Collection sięgają 1906 r. i grupy najbardziej renomowanych i kultowych hoteli w Europie działających pod marką CIGA.

Dziś The Luxury Collection liczy blisko 120 ekskluzywnych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w ponad 35 krajach i terytoriach na całym świecie. Wszystkie te hotele, spośród których wiele może pochwalić się wielowiekową historią, plasują się w gronie najbardziej luksusowych na świecie”. W Polsce pod 11 markami sieci Marriott International działają 24 obiekty z 4 tys. pokoi. Grupa Dobry Hotel to największy polski niezależny operator hotelowy, działający od 20 lat. Obecnie w swoim portfolio ma 21 obiektów od Warszawy i Krakowa, przez Trójmiasto, Wrocław i Poznań, po Zakopane, Jastarnię i Mikołajki.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *