Yanosik promuje lokalne atrakcje turystyczne w swojej aplikacji

Yanosik rozbudowuje w swoim systemie bazę lokalnych atrakcji turystycznych, o których będzie informował kierowców w trasie. To szansa dla regionów i dla obiektów, aby wypromować miejsca o dużym potencjale turystycznym.

Aplikacja będzie informować o atrakcjach turystycznych w taki sposób, w jaki informuje o innych zdarzeniach na trasie oznacza to, że kierowca, który znajdzie się w pobliżu atrakcji, otrzyma w systemie informację graficzną o danym obiekcie, podobną do tej, która jest prezentowana na znakach drogowych. Nasza nowa opcja informowania o atrakcjach turystycznych w aplikacji Yanosik już działa, ale wciąż rozbudowujemy bazę lokalizacji w całej Polsce. Zależy nam, aby powiadomienia o ciekawych miejscach, obiektach i punktach, w naszym systemie, pomogły regionom zwiększyć liczbę odwiedzających, a kierowcom odkryć nowe wspaniałe lokalizacje, o których być może wcześniej nie wiedzieli mówi Małgorzata Dąbrowska z Yanosika.

Użytkownicy aplikacji Yanosik nie muszą włączać nawigacji i ustalać trasę docelową, aby zobaczyć, gdzie znajdują się ciekawe atrakcje turystyczne. Będą one wyróżnione na mapie, w taki sam sposób, jak obecnie działa to w przypadku informacji o fotoradarach i policji.

Społeczność Yanosika to obecnie 2,5 mln kierowców korzystających z aplikacji. . Każdego dnia zmotoryzowani Polacy, korzystający z Yanosik, pokonują łącznie 50 mln km.. W 2023 r. do systemu dodano ponad 18,5 mln zgłoszeń od użytkowników aplikacji! Zgłoszenie do nas lokalnych atrakcji, które umieścimy na mapie w aplikacji Yanosik pomoże zwiększyć świadomość kierowców, którzy odwiedzają wybrany region i zmienić przypadkowych podróżników w turystów, którzy odkryją nowe miejsca i rozszerzą swoje doświadczenia uważa Małgorzata Dąbrowska.

Informacje o ciekawych destynacjach, obiektach lub punktach turystycznych będą komunikowane kierowcom bez konieczności włączania nawigacji, ale też w trasie już na 10 kilometrów przed ich lokalizacją, a następnie ponownie wyświetlane w okolicy 500 metrów. Dystans informowania o atrakcji turystycznej został przez nas wybrany nieprzypadkowo. Zależało nam na tym, aby była to odległość atrakcyjna dla właściciela lokalizacji, a równocześnie na tyle niewielka, aby kierowca mógł podjąć, w odpowiednim czasie, decyzję o zjeździe z domyślnej trasy. Często dochodzi do takich sytuacji, że przejeżdżamy obok wielu ciekawych miejsc, mijając je i nie wiedząc o ich istnieniu lub widząc tablicę informacyjną o obiekcie zbyt późno, by zmienić swoje plany. Dzięki wyświetleniu informacji o atrakcji z 10 kilometrowym wyprzedzeniem oraz ponownym wyświetleniu jej w okolicy 500 metrów, kierowca będzie mógł spokojnie zaplanować wizytę i zjechać z trasy, aby odwiedzić wybrane miejsce - mówi Małgorzata Dąbrowska.

W powiadomieniu zawarte zostaną informacje o nazwie punktu lub wybranego obiektu wraz z kierunkiem trasy i odległością. Dzięki precyzyjnej nawigacji do wybranej atrakcji, ryzyko pomylenia trasy lub czasochłonnego poszukiwania miejsca do zaparkowania w jej okolicy, będzie zredukowane do minimum. Yanosik rozważa także, aby w niedalekiej przyszłości w aplikacji pojawiła się także opcja kupowania biletów i noclegów w okolicy.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *