Jak tworzyć nowoczesne hotele w najnowszym wydaniu „Hotelarza”   "HOTELARZ"

Polskie hotelarstwo na co dzień boryka się z wieloma problemami, dosłownie na co dzień. Ale poza kwestiami związanymi z osiąganiem codziennie jaki najwyższej średniej ceny, maksymalnego obłożenia, rachunkami za prąd i gaz, podatkami, awanturującymi się gośćmi, biegającymi nago po lobby, zatkanym prysznicem, brakiem szlafroka albo baterii w pilocie po wyjeździe turysty czy „korporata” hotelarze muszą też mierzyć się z bardziej „egzystencjalnym” zagadnieniem. Jak powinni prowadzić swój obiekt i jak go zmieniać, aby za chwilę – w dobie tak szybko zmieniających się trendów designerskich i jeszcze szybciej rozwijających się technologii, które co kilka miesięcy wypuszczają swoje nowe wersje 16, 17, 59, 1001… – nie były one postrzegane „jak z głębokiego PRL-u”, mimo że otwarte zaledwie kilka lat wcześniej.

I otwierane na lata, a generalne remonty, czy choćby generalne wymiany poszczególnych elementów wyposażenia, włącznie z technologicznymi, przeprowadzane są (powinny być) co 7-10 lat. Do tego głównym segmentem gości hotelowych stawać się będzie pokolenie Z, dla którego ciągła zmiana to element stabilności.

O tym rozmawialiśmy podczas panelu na Hotel Investment Trends z architektami, project managerami inwestycji hotelarskich, dyrektorami hoteli, przedstawicielami globalnych sieci hotelarskich i firm technologicznych, a obszerne fragmenty tego panelu są Tematem Numeru lutowego „Hotelarza”. Jak projektować nowoczesne hotele, które otwarte dzisiaj będą nadal nowoczesne i przyciągające gości za 5 i 10 lat?

Zapraszam do prenumeraty i lektury Tematu Numeru najnowszego wydania "Hotelarza", jak i innych tekstów m.in. o rozwiązaniach elektromobilności dla hotelarstwa, kanbanie w hotelu (co to? można się dowiedzieć), unified commerce, podstawowych aktach prawnych w działalności hotelowych SPA i nadchodzących zmianach, pogłębionych informacji i analiz. Można powiedzieć o tym wydaniu „Hotelarza”, jak zawsze, Jak Tu Ładnie, jak nazwa obiektu na Mazurach, który prezentujemy w sekcji Hotel z Pomysłem. Na okładce Puro Warszawa Centrum.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *