Nowy dyrektor H15 Boutique Hotel w Warszawie   PERSONALIA

Szymon Lach został dyrektorem generalnym 5-gwiazdkowego H15 Boutique Hotel zarządzanego przez Grupę Dobry Hotel. Dotychczasowy dyrektor Aleksandar Zivkovic został w grupie dyrektorem ds. wdrożeń marek sieciowych i luksusowych.

Szymon Lach rozpoczął swoją przygodę z hotelarstwem już jako nastolatek, pracując w hotelach w Turcji i na greckiej wyspie Kos. Przez kolejne lata łączył zdobywanie wiedzy teoretycznej studiując we Wrocławiu, Eberswalde pod Berlinem, Coventry oraz Lucernie, z praktyką pracując dla takich obiektów, jak Hilton Birmingham Metropole, Berlin Mitte Hotel czy World Tourism Forum Luzern. Następnie wyjechał do Dubaju, gdzie w hotelu Kempinski Mall Of the Emirates zdobywał doświadczenie we wszystkich działach należących do departamentu Front Office. Po powrocie do Polski, współpracował z poznańskimi hotelami Platinum Palace oraz IBB Andersia, a następnie ponownie wyruszył za granicę - do Austrii w roli managera apartamentów wakacyjnych.

W 2015 roku ukończył studia na Akademii Leona Koźmińskiego na  kierunku zarządzanie strategiczne. Po zakończeniu studiów na kilka lat zmienił branżę i został redaktorem naczelnym magazynu Business Life Polska do 2018 roku, gdy wrócił do hotelarstwa jako manager Osady Kościelisko, a następnie części hotelowej kompleksu Dworzysko w Szczawnie Zdroju, gdzie przez ponad 5 lat pracy wdrożył wiele technologicznych rozwiązań, które usprawniły pracę oraz zbudował wcześniej nieistniejący, dział sprzedaży i marketingu. Pracę w Dworzysku kończył jako wiceprezes i dyrektor zarządzający.

Pod koniec 2018 roku stworzył kierunek studiów zarządzanie hotelami na Akademii Leona Koźmińskiego. W 2023 roku ukończył studia MBA na uczelni Les Roches Marbella, jako jednej z wiodących szkól hotelarskich na świecie.

Dotychczasowy dyrektor hotelu H15 Boutique w Warszawie  - Aleksandar Zivkovic został w Grupie Dobry Hotel dyrektorem ds. wdrożeń marek sieciowych i luksusowych. Główne obowiązki na tym stanowisku polegać będą na realizowaniu procesu wdrażania marek sieciowych w Grupie DH oraz zapewnieniu standardów najwyższej jakości w naszych hotelach segmentu luksusowego - między innymi w Hotelu H15 Luxury Palace w Krakowie, który będzie funkcjonował pod marką The Luxury Collection by Marriott International.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *