Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów

Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów


W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów.

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? – te właśnie zagadnienia były przedmiotem dyskusji podczas spotkania hotelarskich profesjonalistów w Warszawie.

Podczas pierwszej części seminarium eksperci omówili tematy dotyczące warunków przygotowywania skutecznych ofert handlowych, najczęściej popełnianych błędów, a także doboru pracowników do działów sprzedaży.

Podczas sesji popołudniowej poruszono zagadnienia związane z szacowaniem kosztów, polityką rabatową, wartością zrealizowanego wydarzania vs. kosztami realizacyjnymi,
rozliczaniem wydarzenia z klientem, procedurami sprzedaży i automatyzacją w firmie, a także sprawdzonymi technikami pozyskiwania klientów eventowych.

W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom seminarium (5,6 w 6-stopniowej skali), jak i użyteczność przekazanej wiedzy (5,4).

Kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone organizacji pracy hotelu, już 22 marca podczas targów WorldHotel w Warszawie. Szczegóły dostępne na http://akademia-hotelarza.pl/

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA