Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów

Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów


W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów.

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? – te właśnie zagadnienia były przedmiotem dyskusji podczas spotkania hotelarskich profesjonalistów w Warszawie.

Podczas pierwszej części seminarium eksperci omówili tematy dotyczące warunków przygotowywania skutecznych ofert handlowych, najczęściej popełnianych błędów, a także doboru pracowników do działów sprzedaży.

Podczas sesji popołudniowej poruszono zagadnienia związane z szacowaniem kosztów, polityką rabatową, wartością zrealizowanego wydarzania vs. kosztami realizacyjnymi,
rozliczaniem wydarzenia z klientem, procedurami sprzedaży i automatyzacją w firmie, a także sprawdzonymi technikami pozyskiwania klientów eventowych.

W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom seminarium (5,6 w 6-stopniowej skali), jak i użyteczność przekazanej wiedzy (5,4).

Kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone organizacji pracy hotelu, już 22 marca podczas targów WorldHotel w Warszawie. Szczegóły dostępne na http://akademia-hotelarza.pl/

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Z Różanego Gaju do hotelu Deo Gdańsk

Piotr Rudziński, zarządzający dotychczas hotelami Różany Gaj w Gdyni i Aqua w Sopocie, został wybrany dyrektorem generalnym powstającego w Gdańsku hotelu Deo Gdańsk Old Town (...)

Otwarto hotel B&B Kraków Centrum

Szósty hotel sieci B&B w Polsce, krakowski B&B Kraków Centrum został już otwarty. Obiekt dysponuje 130 pokojami. B&B Kraków Centrum usytuowany jest przy ul. Monte (...)

Łukasz Kaszewski dyrektorem generalnym hotelu MDM

Łukasz Kaszewski objął funkcję dyrektora generalnego hotelu MDM, mieszczącego się przy Placu Konstytucji w Warszawie. Łukasz Kaszewski jest absolwentem Wyższej Szkoły Gastronomii Hotelarstwa i Turystyki (...)

Warszawski hotel Renaissance przyjmuje już pierwszych gości

Chopin Airport Development otworzył swój flagowy projekt, pierwszy w Polsce pięciogwiazdkowy hotel sąsiadujący z lotniskiem.  Renaissance Warszawa Airport Hotel, który został wybudowany naprzeciwko terminalu Lotniska (...)

Śniadanie Hotelarza Katowice – przełamać stereotyp

O katowickim rynku hotelarskim, jego specyfice, wynikach, inwestycjach, słabych (niskie ceny i stereotypowy wizerunek miasta) i mocnych (niezłe obłożenie, MCK, NOSPR, Muzeum Śląskie) stronach, szansach (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA