Nowe trendy w sprzedaży usług hotelowych

5 listopada odbyło się kolejne z seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były najnowsze trendy w sprzedaży usług hotelowych. Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu online, przedstawił uczestnikom szereg zagadnień związanych z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w promocji obiektów hotelowych. Potrzeba dopasowania do wciąż zmieniających się potrzeb klientów oraz partnerów biznesowych wymusza wzmożone działania marketingowe, przy zastosowaniu wciąż zmieniających się narzędzi promocji. Dlatego trener zapoznał uczestników zarówno z istotnymi zmianami zachowań konsumenckich w Internecie, procesem wyszukiwania hotelu, ale także najskuteczniejszym metodom promocji obiektu, czy tworzenia ofert. W zgodnej opinii uczestników, właścicieli i kadry zarządzającej hoteli z całej Polski, poziom merytoryczny spotkania stał na bardzo wysokim poziomie, a uzyskane informacje będą pomocne w codziennej praktyce zawodowej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *