Były biura, będzie Vertical We&I BW Signature Collection. W Moskwie. W condo.   INWESTYCJE

Best Western Hotels & Resorts ogłosił plany otwarcia hotelu Vertical We&I BW Signature Collection℠ w Moskwie. Inwestycja będzie przykładem renowacji powierzchni biurowej i jej adaptacji do formatu hotelowego, gdzie ograniczoną do minimum wielkość pokoju zrekompensuje większa przestrzeń wspólna.

Na przykład na poddaszu hotelu znajdą się wyznaczone przestrzenie wspólne do spotkań, rozrywki oraz sale konferencyjne.

Inwestycja zostanie zrealizowana we współpracy z grupą Becar. Rozwiązania architektoniczne zostały opracowane przez pracownię Agile Architect, która jest częścią grupy Becar. Condohotel zostanie wybudowany na bazie istniejącego budynku z 1908 roku. Oprócz wyjątkowej fasady, historię budynku będzie można dostrzec w ceglanych ścianach, które zostawiono odsłonięte we wnętrzach, metalowych prętach zastosowanych w umeblowaniu (garderoby, narożniki kuchenne) i drewnianych stropach pod antresolami. Eklektyczne wnętrze hotelu łączy dwa style – loftowy i minimalizm hi-tech – tworząc nową atmosferę.

– Marka Best Western Hotels & Resorts jest obecna w Rosji z 4-gwiazdkowymi hotelami w Petersburgu, Tiumeni, Iwanowie i Kałudze. Cieszymy się z rozszerzenia działalności w Rosji i wejścia na ważny rynek moskiewski naszej nowej marki BW Signature Collection by Best Western, która oferuje gościom ekskluzywne hotele o lokalnym charakterze na całym świecie. Ponieważ charakterystyka współczesnego gościa ewoluuje, w następnych latach spodziewamy się wzrostu popytu na hotele zarządzane przez międzynarodowych operatorów i zmniejszania powierzchni pokoi na rzecz przestrzeni wspólnej. Doświadczenie grupy Becar w realizacji inwestycji podobnego formatu i zarządzaniu nimi daje nam pewność i wiarę w sukces hotelu Vertical We&I BW Signature Collection by Best Western – mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Vertical We&I BW Signature Collection℠ zostanie pierwszym w pełni zautomatyzowanym hotelem w Moskwie, a przy tym będzie odpowiadać standardom międzynarodowej sieci hotelowej. W hotelu zostaną wdrożone technologie cyfrowe, m.in. samoobsługowa recepcja, aplikacje mobilne z funkcjami (otwieranie zamków telefonem, regulacja dźwięku i oświetlenia, serwis hotelowy), interaktywna przechowalnia bagażu, asystenci głosowi i inne innowacje, które mają zwiększyć komfort gości i ograniczyć koszty operacyjne.

– Marka Best Western pomogła nam zachować naszą tożsamość i przekazać ideę We&I moskiewskim klientom. Format marki „soft brand”, jaką jest BW Signature Collection, pozwala nam aktywnie rozwijać naszą własną markę Vertical, przyciągając gości dzięki doświadczeniu i narzędziom marketingowym, jakie zapewnia nam Best Western – powiedział Aleksander Szarapow, prezes Becar Asset Management.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *