KLAUDIA ROMANOWICZ – HOTELARZ ROKU 2025 w kategorii Hotelarz do 35. Roku Życia   KONFERENCJE "HOTELARZA"  PERSONALIA

Klaudia Romanowicz, od początku tego roku członkini dwuosobowego zarządu Grupy Arche, obok prezesa Władysława Grochowskiego, została wybrana przez Kapitułę konkursu Hotelarz Roku 2025 – Hotelarzem do 35. Roku Życia - za wyniki, wizję, rozwój ludzi i realny wpływ na branżę.

32-letnia hotelarka to jedna z najbardziej dynamicznych postaci młodego pokolenia w polskim hotelarstwie. Swoją karierę zbudowała na pasji do gościnności, odwadze w podejmowaniu decyzji i konsekwentnym wprowadzeniu zmian, które realnie wpływają na rozwój branży. Już w poprzedniej edycji konkursu na Hotelarzy Roku była wśród finalistów tej kategorii. W latach 2023-2025 pełniła funkcję dyrektor generalnej Arche Pałac i Folwark Łochów, gdzie z sukcesem zbudowała silny i zaangażowany zespół, wprowadziła nowoczesne standardy operacyjne oraz nową jakość zarządzania obiektem. Efektem jej pracy było dwukrotne przebicie rekordu przychodowego w historii Grupy Arche w roku 2024, dzięki jej kompetencjom managerskim, zdolności do skalowania wyników oraz wyczucia rynkowego.
Z uzasadnienia jej nominacji: „Słynie z innowacyjnego podejścia do zarządzania i sprzedaży - łączy standardy hotelarskie z kulturą organizacyjną opartą na wartościach, partnerstwie i autentycznym przywództwie. Jako twórczyni marki Strategia na Szpilkach, aktywnie promuje branżę hotelarską oraz wspiera rozwój kobiet w sektorze HoReCa. Jej działania wykraczają poza codzienne zarządzanie - inspiruje, szkoli i tworzy przestrzeń dla kolejnych pokoleń hotelarzy.
Wyróżniają ją nie tylko skuteczność operacyjna, ale też odwaga w redefiniowaniu roli hotelarza w dzisiejszym świecie. Klaudia Romanowicz to liderka pokolenia, dlatego z pełnym przekonaniem zgłaszam ją do tytuł Hotelarza Roku do 35 r.ż. - za wyniki, wizję, rozwój ludzi i realny wpływ na branżę”.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *