Magdalena Rdzanek nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton w Sopocie

Magdalena Rdzanek objęła stanowisko szefa sprzedaży i marketingu Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa. Do jej obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych. Magdalena Rdzanek posiada ponad 12 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Z siecią Starwood związana była przez pierwszych 10 lat swojej kariery w tej branży. W 2000 roku rozpoczęła pracę w Hotelu Sheraton w Warszawie w dziale sprzedaży, gdzie odpowiedzialna była za catering zewnętrzny, a od 2005 roku dołączyła do zespołu Hotelu Westin w Warszawie zajmując stanowisko kierownika sprzedaży grup i konferencji. Kolejne doświadczenia zdobywała w podwarszawskich hotelach, gdzie odpowiedzialna była za całość działań sprzedażowych i marketingowych. Magdalena jest absolwentką Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. Mieczysława Orłowicza w Warszawie. W wolnym czasie trenuje karate, gra w squash’a oraz jeździ na nartach. Fascynuje ją kultura Nepalu i Królestwa Bhutanu. Jej pasją są podróże. Sheraton Sopot Hotel należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz The Westin Warsaw i Hotel Bristol w Warszawie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *