Usługi solaryjne z nowymi normami

Autor: Paweł F.Nowak
Hotele i obiekty SPA starając się uzyskać przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku, poza podnoszeniem jakości swojej oferty muszą ją wzbogać o dodatkowe usługi, które przyciągną nowych klientów lub silniej przywiążą dotychczasowych. Jedną z popularnych opcji, dołączanych do karnetów z sauną, zajęciami fitness czy jacuzzi jest solarium. A rynek usług solaryjnych przeżywa dynamiczne zmiany, również prawne.   Hotele i obiekty SPA starając się uzyskać przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku, poza podnoszeniem jakości swojej oferty muszą ją wzbogać o dodatkowe usługi, które przyciągną nowych klientów lub silniej przywiążą dotychczasowych. Jedną z popularnych opcji, dołączanych do karnetów z sauną, zajęciami fitness czy jacuzzi jest solarium. A rynek usług solaryjnych przeżywa dynamiczne zmiany, również prawne.  
Solarium wiosną
  1 łagodzi zmęczenie wiosenne 2 tworzy właściwą skórze ochronę przed promieniowaniem świetlnym 3 przygotowuje skórę na działanie słońca
Solarium latem 1 przygotowuje do urlopu 2 opala bez upału letniego
Solarium jesienią 1 przedłuża lato 2 daje zdrowy i zadbany wygląd 3 daje kondycję na zimę 4 przeciwdziała depresji
Solarium zimą 1 poprawia nastrój, przeciwdziała depresji spowodowanej brakiem światła 2 zwiększa odporność organizmu 3 sprawia, że jesteśmy dynamiczni i aktywni
Dzisiejszy sprzęt posiada 50 lamp, klimatyzację, dwa obiegi chłodzenia ciała, nagłośnienie stereo i wiele innych nowinek technicznych. Wszystko po to, by maksymalnie komfortowo i przyjemnie spędzić czas, bo wszyscy, a przede wszystkim kobiety, lubią ładną opaleniznę. Ale tak naprawdę opalenizna jest reakcją obronną skóry na działanie promieni słonecznych. Dermatolodzy nie od dziś apelują o rozsądny kontakt ze słoń [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *