Usługi solaryjne z nowymi normami

Hotele i obiekty SPA starając się uzyskać przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku, poza podnoszeniem jakości swojej oferty muszą ją wzbogać o dodatkowe usługi, które przyciągną nowych klientów lub silniej przywiążą dotychczasowych. Jedną z popularnych opcji, dołączanych do karnetów z sauną, zajęciami fitness czy jacuzzi jest solarium. A rynek usług solaryjnych przeżywa dynamiczne zmiany, również prawne.


 

Hotele i obiekty SPA starając się uzyskać przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku, poza podnoszeniem jakości swojej oferty muszą ją wzbogać o dodatkowe usługi, które przyciągną nowych klientów lub silniej przywiążą dotychczasowych. Jedną z popularnych opcji, dołączanych do karnetów z sauną, zajęciami fitness czy jacuzzi jest solarium. A rynek usług solaryjnych przeżywa dynamiczne zmiany, również prawne.

 
Solarium wiosną

 

1 łagodzi zmęczenie wiosenne

2 tworzy właściwą skórze ochronę przed promieniowaniem świetlnym

3 przygotowuje skórę
na działanie słońca




Solarium latem

1 przygotowuje do urlopu

2 opala bez upału letniego




Solarium jesienią

1 przedłuża lato

2 daje zdrowy i zadbany wygląd

3 daje kondycję na zimę
4 przeciwdziała depresji




Solarium zimą

1 poprawia nastrój, przeciwdziała depresji spowodowanej brakiem światła

2 zwiększa odporność organizmu

3 sprawia, że jesteśmy dynamiczni
i aktywni


Dzisiejszy sprzęt posiada 50 lamp, klimatyzację, dwa obiegi chłodzenia ciała, nagłośnienie stereo i wiele innych nowinek technicznych. Wszystko po to, by maksymalnie komfortowo i przyjemnie spędzić czas, bo wszyscy, a przede wszystkim kobiety, lubią ładną opaleniznę.
Ale tak naprawdę opalenizna jest reakcją obronną skóry na działanie promieni słonecznych. Dermatolodzy nie od dziś apelują o rozsądny kontakt ze słoń [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Paweł F.Nowak

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *