Czołowi specjaliści z Europy na Hotel & Tourism Trends 2014 Poland & CEE

W dniach 18 – 19 listopada 2014 w Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się kolejna edycja konferencji dla branży hotelowej i inwestorów, organizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę doradczą Horwath HTL. Kent Nystrom – HOTREC, Takuya Aoyama – Hyatt, Daniel Pugh – Jones Lang Lasalle, Laurent Picheral – Accor, Christoph Hager – Starwood, Olof Karlsson – Carlson Rezidor, Sebastien Denier – Louvre Hotels Group, Martin Ykema – Vienna International, Christopher Cox – Preferred Hotels Group, Bruno Leroy – Choice Hotels, Gilles Clavie – Orbis SA, Stephane Obadia – Algonquin, Ascan Kokai – Invesco Real Estate, Piotr Ledworuch – Hotel Arłamów, Ireneusz Węgłowski – Orbis SA, Miłosz Stanisławski – Sound Garden, Gheorghe Cristescu – Best Western, Elżbieta Nitsze – Airport Hotel Okęcie, Tadeusz Cieślik – PPH&R, Bartłomiej Walas – POT, Wojciech Liszka – Meetings Planner International, Rafał Rosiejak – Stadion Narodowy, Magdalena Kachniewska – SGH, James Chappell – Horwath HTL UK, to tylko niektórzy z prelegentów i moderatorów, którzy już potwierdzili swój udział w konferencji Hotel Trends&Tourism Poland 2014. Dzień I konferencji podzielony został na 3 etapy, podczas których omawiać będziemy Trendy, Inwestycje i Wyzwania, a w tym m.in.: - Gość hotelowy – porównujący, oszczędny i wymagający – jak spełnić jego oczekiwania? - Gdzie najlepiej inwestować w hotele? - Marka hotelowa – realna wartość czy niepotrzebny koszt? Dzień 2 konferencji to z kolei 3 bloki tematyczne obejmujące aż 12 sesji dedykowanych obszarom: - Działalność Operacyjna, Inwestycje oraz E-Commerce. - Condohotele i aparthotele – co decyduje o sukcesie inwestycji w miejscowościach wypoczynkowych? - Jak oszacować nakłady inwestycyjne związane z budową hotelu? - Zalety i ryzyka umów dzierżawy - Zarządzanie kryzysowe w hotelu - Aplikacje mobilne nowym kanałem dystrybucji - Zarządzanie reputacją – jak przekonać gościa aby podzielił się opinią z nami? Sponsorami Generalnymi wydarzenia zostały firmy Orbis i Samsung, współpracę sponsorską podjęły dotychczas także inne wiodące firmy dostarczające rozwiązania dla branży hotelowej: LSI Software, TOP-GYM, Marell, Yield Planet, ITP SA i Piwowar. Sponsorem konkursu Hotelarz Roku jest portal rezerwacyjny Hotele.pl *Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne w językach polskim i angielskim. Zapraszamy do udziału. Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *