Podzielone opinie w sprawie zakupów grupowych

ht_2011_02-33.jpgChoć na serwisach zakupów grupowych oferty hoteli pojawiają się niemal codziennie, hotelarze są podzieleni, czy warto z nich korzystać. Szczególnie ci, którzy już z tego kanału skorzystali.


Hotele, obok restauracji (zwykle sushi) i „zabiegów SPA” (zwykle w salonach kosmetycznych) stanowią najaktywniejszą grupę oferującą swoje usługi na serwisach zakupowych. Z drugiej strony wielu hotelarzy uważa, że takie działania psują rynek, i to w momencie, gdy ledwo co zaczął się on odbijać po kryzysie, który sprowadził ceny do poziomu, o jakim by się pewnie Grouponowi trzy lata temu nawet nie śniło, gdyby wówczas działał.


Dlatego w lutowej sondzie zapytaliśmy jasno: Czy uważasz, że sprzedaż swojej oferty przez serwisy typu Groupon przynosi hotelom korzyści? I wyniki są niejednoznaczne. Wprawdzie 40 proc. respondentów odpowiedziało: Tak, ale 1/3 wybrała odpowiedź: Trudno powiedzieć, a 1/3: Nie. Na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *