Nowa nazwa i nowe logo Best Western

Podczas globalnego spotkania członków zarządu Best Western firma zapowiedziała zmianę nazwy z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, a także wprowadzenie nowych znaków firmowych dla poszczególnych marek. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.   – Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western. – Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie gościom i inwestorom wprowadzonych zmian czyli m.in. podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus, Best Western Plus Executive Residency, Best Western Premier, Vībsm i BW Premier Collection. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki - „BW” - które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków. Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych. – Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych Best Western. –Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy.. Best Western wprowadza również innowacje w działaniach marketingowych prowadzonych w sieci. Obecnie firma stopniowo pracuje nad nowym projektem dotyczącym platformy internetowej, włączając standardową i mobilną stronę bestwestern.com, a także aplikacje. Tydzień temu sieć wprowadziła nowy mobilny system rezerwacyjny, a także aplikacje na smartfony i tablety. Celem tych działań jest dostarczenie klientom przejrzystego i uporządkowanego interfejsu użytkownika. Wczesną wiosną 2016 roku Best Western uruchomi zupełnie nową odsłonę strony bestwestern.com. Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych. Best Western posiada siedzibę główną w stanie Arizona w USA. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad stu krajach. Program lojalnościowy Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor..

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Nowa nazwa i nowe logo Best Western

  1. Czy to oznacza, że wszyscy właściciele hoteli BW będą musieli teraz zainwestować w zmianę identyfikaacji wizualnej? Kto pokryje te koszty?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *