Marriott International złotym sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland

Marriott International, wiodącą sieć hotelarska posiadająca ponad 4300 obiektów w 81 krajach i terytoriach zależnych została złotym sponsorem organizowanej przez Hotelarza i Horwath HTL konferencji Hotel&Tourism Trends Poland. Markus Lehnert, regionalny wiceprezes ds. rozwoju sieci Marriott weźmie udział w panelu dyskusyjnym „Hotele luksusowe – kiedy w Polsce”, natomiast Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott w regionie Europy Środkowo – Wschodniej będzie moderatorem panelu „Pokolenie millenials – czy demografia to jedyny czynnik wpływający na nowe trendy w hotelarstwie?” Marriott International jest wiodącą siecią hotelarską z siedzibą w Bethesda w stanie Maryland w Stanach Zjednoczonych. Jest operatorem lub franczyzodawcą 19 marek, w tym: The Ritz-Carlton®, Bulgari® Hotels & Resorts, EDITION®, JW Marriott®, autograf Collection® Hotele, Renaissance® hotele, Marriott Hotels®, Delta Hotele i Resorts®, Marriott Executive Apartments®, Marriott Vacation Club®, Gaylord Hotels®, AC ​​Hotels by Marriott®, Courtyard®, Residence Inn ®, SpringHill Suites®, Fairfield Inn & Suites®, TownePlace Suites®, Protea Hotels® i Moxy HotelsSM. Marriott konsekwentnie uznawany jest za najlepszego pracodawcę i doceniany za wyjątkową etykę w prowadzeniu biznesu. Firma zarządza również wielokrotnie nagradzanymi programami lojalnościowym dla gości, Marriott Rewards® i Ritz-Carlton Rewards®, które razem posiadają 50 mln członków. Konferencja Hotel&Tourism Trends Poland to jest największe tego typu wydarzenie dla hotelarzy w naszej części Europy. Ubiegłoroczna edycja konferencji zgromadziła ponad 300 uczestników, 74 moderatorów i panelistów z 15 krajów, odbyło się 19. sesji tematycznych, a sponsorami było 30 wiodących firm oferujących swoje produkty i usługi branży hotelowej. W konferencji uczestniczą właściciele i kadra zarządzająca sieci hotelowych, hoteli niezależnych, deweloperów, banków i funduszy inwestycyjnych. Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala podczas której ogłaszani są zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku. Sponsorami strategicznymi tegorocznej edycji Hotel&Tourism Trends są firmy Samsung i Orbis, a Patronami Honorowymi - Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC i Polska Organizacja Turystyczna. Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *